مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

موضوعات

آیت‌الله علوی گرگانی: کینه‌های بدریه و خیبریه بار دیگر بروز پیدا کرده است

آیت‌الله علوی گرگانی: کینه‌های بدریه و خیبریه بار دیگر بروز پیدا کرده است

یکی از مراجع تقلید شیعیان با اشاره به تحرکات گسترده تکفیری های داعش در عراق از عموم شیعیان خواستند تا در شب‌ نیمه شعبان برای پیروزی مدافعان حریم ولایت دعا کنند.

 آیت الله العظمی علوی گرگانی در پی حوادث اخیر و تحرکات گسترده گروه تکفیری داعش پیامی صادر کردند

 متن پیام این مرجع تقلید به این شرح است:

بسمه تعالی
قال الله تعالی ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم

 در دورانی قرار داریم که کینه‌های بدریه و خیبریه بار دیگر بروز و ظهور پیدا کرده است و دشمنان اهل‌بیت(ع) به انحاء گوناگون قصد جسارت به حریم اهل‌بیت(ع) را دارند. گاه با بیان گفتارهای کفر آمیز و اهانت آمیز و گاه با طراحی حمله به حرم‌های شریف اهل‌بیت(ع) در صدد خالی کردن کینه خود هستند و امروز هم در شرایطی قرار داریم که پیروان مکتب اموی در صدد حمله به حرم های شریف عسگریین و عتبات عالیات هستند.

 اینجانب از عموم شیعیان و دلسوختگان اهل بیت عصمت و طهارت‌(ع) تـقاضا دارم در این شب‌های عزیز مخصوصا شب نیمه شعبان که احتمالا همپای شب قدر باشد و شب رحمت و استجابت دعا است با احیای خود در نیمه های شب و در همه حال خاضعانه به درگاه الهی توسل جسته و ذلت دشمنان و پیروزی و ظفر مدافعان حریم ولایت را از خدا مسئلت نمایید.

 شکی نیست کسانی که برای دفاع از مکتب امامان معصوم(ع) و همچنین حرم‌های شریف اهل‌بیت(ع) احساس وظیفه می‌کنند در پیشگاه الهی دارای ثوابی عظیم خواهند بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی