مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

موضوعات

اعلام آمادگی آستان مقدس حرم حضرت عباس(ع) برای اسکان آوارگان مسیحی

اعلام آمادگی آستان مقدس حرم حضرت عباس(ع) برای اسکان آوارگان مسیحی

آستان مقدس حرم مطهر حضرت عباس(ع) از آمادگی خود برای اسکان آوارگان مسیحی استان نینوا و مناطق همجوار آن خبر داد.

 آستان مقدس حرم مطهر حضرت عباس(ع) در بیانیه‌ای و در راستای خط مشی انسان دوستانه و اخلاقی خود، آمادگی خود را برای اسکان خانواده‌های مسیحی استان نینوا و مناطق اطراف آنکه بواسطه اقدامات جنایتکارانه گروههای تکفیری از خانه و کاشانه خود آواره و رانده شده‌اند، اعلام نمود.

 در بیانیه حرم مطهر حضرت عباس علیه السلام آمده است: خانواده‌های مسیحی عراق روابط محکم و دیرینه‌ای با ملت عراق در طول تاریخ داشته‌اند.

 به همین منظور آستان مقدس حضرت اباالفضل العباس علیه السلام تمامی امکانات و توانمندی‌های خود را برای کمک به این خانواده‌ها بسیج نموده و تمام تلاش خود را برای تامین آسایش ایشان تا زمان بازگشت به خانه و کاشانه خود بکار خواهد بست.

 لازم بذکر است آستان مقدس عباسی با توجه به وظیفه اخلاقی خود و در راستای منویات مرجعیت عظمای جهان تشیع اقدام به امداد رسانی به خانواده‌های رانده شده از مناطق تحت نفوذ نیروهای تکفیری نموده و امکانات لازم برای زندگی را در حد توان خود در اختیار ایشان قرار داده است.

  • ۹۳/۰۴/۳۱
  • خادم السیدة زینب

نظرات  (۱)

امیدواریم که این پناهگاه مظلومان روزی بدست کفار نیفتد...
پاسخ:
پاسخ: لبیک یا حسین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی