مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

موضوعات

۲۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۲ ثبت شده است

پوستر شهید ابوهاجر فرمانده لواء ذوالفقار

مدافعون ـ «فاضل صبحی» مشهور به "ابوهاجر" جانشین فرمانده لواء ذوالفقار مدافعان حرم که پس از رشادت های بسیاری در دفاع از حرم حضرت زینب(س) روز دوشنبه 25 شهریور جهت فرماندهی عملیاتی در شهر درعا "جنوب سوریه" به این منطقه اعزام گردیده بود در درگیری با تروریستهای تکفیری سوریه به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

شورشیان وابسته به القاعده با شلیک دو گلوله قناسه به ناحیه کمر و قفسه سینه ابو هاجر فرمانده بزرگ و دلاور مدافعان حرم حضرت زینب(س) را به شهادت رساندند.

پس از لواء حضرت ابوالفضل العباس، تیپ ذوالفقار دومین گروه مسلحی است که برای حفاظت از مراقد مطهر اهل بیت(ع) در سوریه تشکیل شده است.

تارنمای مدافعون

سلفی‌های وهابی از سر بریدن انسان‌های بی‌گناه تا رسوایی جهاد نکاح

سلفی‌های وهابی از سر بریدن انسان‌های بی‌گناه تا رسوایی جهاد نکاحصحنه‌های فجیع سر بریدن مخالفان در کنار هوسرانی تروریست‌های سوری در استخدام زنان و دختران جوان برای ارضای خود با نام «جهاد نکاح»، واقعیاتی را در خصوص تفکر سلفی روشن کرده که شاید تا پیش از این در هاله‌ای از ابهام بود.
سلفی‌های وهابی از سر بریدن انسان‌های بی‌گناه تا رسوایی جهاد نکاح

اگرچه به لطف گزارش‌گران نه‌چندان بی‌طرف سازمان ملل روشن نشد که جنایت وحشتناک استفاده از سلاح شیمیایی کار تروریست‌های سلفی مستقر در سوریه بوده است، اما دست‌کم این روزها گزارش هایی منتشر شده که روشن شده است که تروریست‌های سلفی هم در لجن‌زار فساد جنسی گرفتار آمده‌اند و هم در جنایات فجیعی چون بریدن سر انسان‌های دیگر نقش دارند.

اشتباه نشود! تروریست‌های سلفی تنها سر شهروندان و نظامیان طرفدار حکومت سوریه را نمی‌برند؛ بلکه اخیرا جنون خود را با بریدن سر 40 تن از اعضای گروهک تروریستی ارتش آزاد سوریه، از نیروهای مخالف با بشار اسد هم نشان داده‌اند.

صحنه‌های فجیع سر بریدن مخالفان که در رسانه‌های غربی منتشر شده و دل بینندگان را به درد می‌آورد و کلمه مقدس «جهاد» را بدنام می‌کند، در کنار هوسرانی تروریست‌های سوری در استخدام زنان و دختران جوان برای ارضای خود با نام «جهاد نکاح»، واقعیاتی را در خصوص تفکر سلفی روشن کرده است که شاید تا پیش از این در هاله‌ای از ابهام بود.

رسوائی‌های جهاد نکاح، حتی داد وزیر کشور تونس را هم در آورده است. وزیر کشور تونس، در مجلس ملی این کشور از عوارض منفی جهاد نکاح برای کشورش به‌شدت انتقاد کرد. «لطفی بن جدو» گفت برخی از زنان تونسی برای رفع نیازهای جنسی مخالفان مسلح به سوریه می‌روند و با 20، 30 و حتی 100 نفر به نام جهاد نکاح رابطه جنسی برقرار می‌کنند و باردار به تونس بر می‌گردند. وی افزود: از زمان پذیرش مسئولیت وزارت، توانسته‌ام مانع اعزام 6 هزار نفر به سوریه شوم.

فتوای جهاد نکاح برای اولین بار به یک عالم وهابی به‌ نام «محمد العریفی» منسوب شد به این ترتیب که ظاهرا در «صفحه توئیتر» وی پیامی با محتوای صدور مجوز ارضای جنسی مخالفان بشار اسد توسط جنس مخالف و تحت عنوان «جهاد النکاح» منتشر شد. وی بعدا در یک مصاحبه تلویزیونی اصالت این پیام را زیر سوال برد و مدعی شد که از شهرت او سوءاستفاده شده و وی جهاد نکاح را زنا می‌داند اما دیگر دیر شده بود. تعداد زیادی از زنان و دختران جوان از کشورهای عربی و بالاخص همین کشور تونس «به امید ثواب الهی» عازم سوریه شدند تا مورد سوءاستفاده جنسی تروریست‌ها قرار گیرند.

شیخ محمد العریفی

پس از آن حتی فتوای وقیح‌تری هم در محیط رسانه‌ای منتشر شد. فتوای جدید به «شیخ ناصر العمر»، دیگر مفتی وهابی نسبت داده شد که در صورت عدم دسترسی به نامحرم برای جهاد نکاح، آمیزش جنسی با محارم را تحت همین عنوان مجاز می‌شمرد. روشن نیست انتشار این فتوای رسوا و پلید تاکنون چه فجایعی در سوریه به بار آورده است؟

شیخ ناصر العمر

در خصوص آنچه رخ داده، دست‌کم به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

1- تروریست‌های سلفی در دو فقره مزبور نشان داده‌اند که شخصیت آنان مجموعه‌ای است از «جنون شهوت» و «جنون غضب». نماد جنون شهوت همان پدیده زشت جهاد نکاح و نماد جنون غضب، همان صحنه‌های فجیع بریدن سر مخالفان در پیش چشم دیگران است. علمای سلف که این جماعت ادعای پیروی از آنها را دارند، غضب و شهوت را مبدع تمام پلیدی‌ها می‌دانستند.

2- تفکر وهابیت نشان داد که قابلیت توجیه جنون شهوت و جنون غضب را دارد بنابراین اندیشه‌ای است که می‌توان از آن برای توجیه هر پدیده پلشت و وقیحی بهره برد. مهم نیست که آیا العریفی یا ناصر العمر چنین فتاوای بی‌شرمانه‌ای را صادر کرده‌اند یا نه؟ مهم این است که مخاطب این فتواها، صدور چنین فتاوایی را از آنان باور کرده و آنها را به مرحله اجرا درآورده است. اگر چنین فتوایی به الازهر نسبت داده می‌شد، محال بود کسی باور کند چون شان الازهر چنین شانی نیست؛ اما از این جماعت علمای پیرو «محمد بن عبدالوهاب» ظاهرا هرچیزی انتظار می‌رود که تروریست‌ها نه‌تنها این فتواها را باور کردند، بلکه به آنها عمل کردند و خشم وزیر کشور تونس را هم برانگیختند.

این نتیجه یک تفکر است. تفکری که از خوارج آغاز شد و اکنون در سوریه خودنمایی می‌کند. آن روز که مولای متقیان، علی بن ابیطالب علیه‌السلام لشکر خوارج را در نهروان تار و مار کرد، خود فرمود که «من چشم فتنه را کندم و جز من کسی را یارای چنین کاری نبود.»

امام المتقین (ع) به درستی به عبارت «چشم فتنه» اشاره فرمودند. آن زمان چه کسی باور می‌کرد پشت آن چهره‌های متعبد و متشرع چنین وقاحتی نهفته باشد؟ اما امروز می‌توان به راحتی دید که مولای متقیان از کدام چشم فتنه سخن می‌راند؟

انحراف فکری از خوارج تا احمد ابن تیمیه و از او تا محمد ابن عبدالوهاب و از وی تا العریفی و ناصر العمر است که به «قتل و زنا» مشروعیت می‌بخشد! به این ترتیب باید گفت: «چشم علمای وهابی روشن!»

طرح گرافیکی شهید ابوهاجر فرمانده لواء ذوالفقار

«فاضل صبحی» مشهور به "ابوهاجر" جانشین فرمانده لواء ذوالفقار مدافعان حرم که پس از رشادت های بسیاری در دفاع از حرم حضرت زینب(س) روز دوشنبه 25 شهریور جهت فرماندهی عملیاتی در شهر درعا "جنوب سوریه" به این منطقه اعزام گردیده بود در درگیری با تروریستهای تکفیری سوریه به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

شورشیان وابسته به القاعده با شلیک دو گلوله قناسه به ناحیه کمر و قفسه سینه ابو هاجر فرمانده بزرگ و دلاور مدافعان حرم حضرت زینب(س) را به شهادت رساندند.

پس از لواء حضرت ابوالفضل العباس، تیپ ذوالفقار دومین گروه مسلحی است که برای حفاظت از مراقد مطهر اهل بیت(ع) در سوریه تشکیل شده است.


برای مشاهده تصویر در اندازه واقعی اینجا کلیک کنید

پیکر مطهر شهید ابوهاجر در دمشق و عتبات تشییع شد + تصاویر

با طواف گرد حرم های اهل بیت (ع)؛
پیکر مطهر شهید ابوهاجر در دمشق و عتبات تشییع شد + تصاویر

با حضور علماء، طلاب حوزه های علمیه نجف اشرف، اقشار مختلف مردم و ارادتمندان به اهل بیت(ع) پیکر شهید ابوهاجر فرمانده مدافعان حرم حضرت زینب(س) با تشییع در کربلا و طواف در حرم مطهر حضرت علی بن ابی طالب(ع) در نجف اشرف تشییع و به خاک سپرده شد.

پیکر مطهر شهید ابوهاجر روز گذشته ساعت 16 به وقت محلی با حضور خیل عظیم شیعیان نجف اشرف تشییع شد.

 در این مراسم با شکوه که علماء، طلاب حوزه های علمیه کربلا و نجف اشرف، اقشار مختلف مردم و ارادتمندان به اهل بیت(ع) حضور داشتند پیکر این شهید والامقام با طواف در حرم مطهر حضرت علی بن ابیطالب(ع) در نجف اشرف تشییع و به خاک سپرده شد.

«فاضل صبحی» معروف به ابوهاجر از اهالی شهر "دیوانیه" عراق بود که برای حفاظت از بارگاه ملکوتی حضرت زینب(س) عازم دمشق شد.

وی که به عنوان جانشین "ابوشهد" فرمانده کل لواء ذوالفقار بود روز دوشنبه 25 شهریور درحالی که برای حفاظت از مناطق شیعه نشین شهر مرزی "درعا" اعزام شد و هدف دو گلوله قناسه تک‏تیرانداز تکفیری قرار گرفت و به شهادت رسید.

پیکر شهید ابوهاجر و شهید ابونوح که وی نیز در عملیات درعا به شهادت رسید روز پنجشنبه در حرم مطهر حضرت زینب(س) تشییع شد.

در همین راستا «ابوغدیر» فرمانده گردان خدام العقیلة از احتمال انتقال پیکر این دو شهید به ایران در صورت ناامنی منطقه خبر داده بود.

تشییع در حرم امیرالمومنین(ع) و تدفین در نجف

ابوشهد فرمانده کل لواء ذوالفقار در ادامه گفتگو با ابنا اظهار کرد: خوشبختانه با همکاری دوستانمان، صبح روز پنج‏شنبه 28 شهریور پیکر مطهر ابوهاجر و ابونوح با پرواز ساعت 8 مستقیما به نجف منتقل شد.

فرمانده کل لواء ذوالفقار ادامه داد: حدوداً ساعت 16 نیز پیکر شهید ابوهاجر بر روی دستان خیل عظیم شیعیان و ارادتمندان اهل‏بیت(ع) در نجف تشییع شد و سپس در آغوش خاک آرام گرفت.

در ادامه تصاویری از تشییع پیکرهای شهید ابوهاجر و شهید ابونوح در سوریه از نظرتان می گذرد:

تصاویر زیر مربوط به تشییع پیکر شهید ابوهاجر در کربلای معلی و نجف اشرف می باشد: 


فرمانده گمنام مدافعان مراقد اهل بیت(ع) در شامات + عکس در سوریه و ایران


مدافعون ـ از زمان آغاز بحران سوریه در سال 1390 (2011 میلادی) مردم و کشور سوریه شاهد ورود گروه‌های مسلح تروریستی از کشورهای مختلف منطقه از جمله کشورهای همجوار سوریه به داخل این کشور بوده است.


بقیه در ادامه مطلب       تارنمای مدافعون                                      

زانو زدن فرمانده پای پیکر مطهر یکی از شیران مدافع حرم + عکس

زانو زدن فرمانده پای پیکر مطهر یکی از شیران مدافع حرم + عکس

"قرار بود در صورتی که منطقه برای انتقال ابوهاجر ناامن باشد؛ وی را ابتدا به ایران و سپس به شهر نجف منتقل کنیم ولی خوشبختانه با همکاری دوستانمان، صبح روز پنج‏شنبه ـ 28 شهریور ـ با پرواز ساعت 8 مستقیما به نجف فرستاده شد".

فرمانده کل لواء ذوالفقار روز گذشته ـ پنج‏شنبه 28 شهریور ـ از انتقال پیکر شهید "ابو هاجر" یکی از فرماندهان مدافع حرم حضرت زینب (س)، خبر داد و گفت: قرار بود در صورتی که منطقه برای انتقال ابوهاجر ناامن باشد؛ وی را ابتدا به ایران و سپس به شهر نجف منتقل کنیم.

گفتنی است «فاضل صبحی» جانشین فرمانده کل لواء ذوالفقار در سوریه بود که وی را در سوریه با نام "ابو هاجر" خطاب می کردند.

«ابو شهد» افزود: خوشبختانه با همکاری دوستانمان، صبح روز پنج‏شنبه ـ 28 شهریور ـ با پرواز ساعت 8 مستقیما به نجف فرستاده شد.


ابوشهد بالای تابوت ابوهاجر

وی ادامه داد: حدوداً ساعت 16 نیز این شیعه با غیرت بر روی دستان خیل عظیم شیعیان و ارادتمندان اهل بیت(ع) در نجف تشییع شد و سپس در آغوش خاک آرام گرفت.

ابو هاجر در روز دوشنبه 16 سپتامبر ـ 25 شهریور ماه ـ با دو گلوله اسلحه قناسه یکی از تروریست های سوریه در منطقه "عتمان" شهر درعا به مقام رفیع شهادت نایل شد.

جزئیات کامل شهادت ابوهاجر + تصاویر

فرمانده کل لواء ذوالفقار سوریه :
جان برکف حضرت زینب (س) و امام خامنه ‏ای هستیم/ جزئیات کامل شهادت ابوهاجر + تصاویر

یک مقام بلندپایه مدافعان حرم حضرت زینب(س) تاکید کرد: ظهر شده بود و ما حدوداً 200 متر از اراضی منطقه "عتمان" را از چنگ دشمنان خارج کردیم. حوالی ساعت 14:30 (به وقت محلی) در حالی که برای رفع خستگی در حال بازگشت بودیم؛ یکی از تک تیراندازهای تکفیری به صورت غافلگیرانه، «فاضل صبحی» که مشهور به "ابوهاجر" بود را با گلوله قناسه هدف قرار داد./ ما تا آخرین قطره خون خود را فدای حضرت زینب(س) و امام خامنه ای خواهیم کرد و اعلام می‏کنیم که هیچ ضعفی از لحاظ قوای نظامی نداریم

اخیراً در نبرد سهمگینی که مدافعان حرم حضرت زینب(س) با تروریست های سوریه داشتند، دو تن از نیروهای کلیدی "لواء ذوالفقار" به درجه رفیع شهادت نایل شدند و این دلیلی شد تا در راستای پوشش اخبار مدافعان حرم حضرت زینب(س) نهیبی به خود بزنیم.

این درحالی است که تروریست های سوریه با به خدمت گرفتن چندین شبکه تلویزیونی و پایگاه های خبری سعی در منحرف کردن اذهان عمومی دارند ولی نسبت به پوشش رشادتهای مدافعان غیور بارگاه دخت امیرالمومنین(ع) کم لطفی شده است.

به درخواست فرمانده کل لواء ذوالفقار از فاش کردن نام اصلی وی معذوریم و این مقام مدافع حرم حضرت زینب(س) را با نام "ابوشهد" ـ همانطور که رسانه های عربی نیز ذکر کرده‏اند ـ معرفی می نماییم.

فرمانده کل لواء ذوالفقار اظهار داشت: برای اینکه گروه های مختلفی را در راستای حفاظت از حرم حضرت زینب(س) و مناطق شیعه نشین تشکیل دهیم؛ من و چند تن از مدافعان، لواء ذوالفقار را حدود شش ماه گذشته در کنار لواء ابوالفضل العباس تشکیل دادیم.


به ترتیب از راست به چپ: شهید «ابوهاجر» مرد شماره دو "لواء ذوالفقار"٬ «ابوشهد» فرمانده کل "لواء ذوالفقار" و «ابوعجیب» فرمانده کل "لواء ابوالفضل العباس"

«ابو شهد» افزود: پس از اینکه گروه های مختلف مدافع حرم تشکیل شد؛ تروریست ها جرات حمله به بارگاه ملکوتی حضرت زینب(س) را نمی کنند و زینبیه(س) امن و امان است. در همین راستا، حفاظت از مناطق شیعه را دستور کار خود قرار دادیم.

وی که با خبرنگار ابنا گفتگو می‏کرد خاطرنشان ساخت: سه ماه پیش با 200 تن از مدافعان به شهر درعا اعزام شدیم تا تروریست ها را از این شهر که شیعیان بسیاری دارد خارج نماییم.

فرمانده کل لواء ذوالفقار گفت: در همین راستا، درگیری شدیدی در مناطق "مخیّم"، "سحاری"، "المنشیه" و "عتمان" با تکفیری ها صورت گرفت.


ابوشهد؛ فرمانده کل لواء ذوالفقار

ابوشهد در مورد این عملیات اظهار داشت: عملیات آزاد سازی منطقه "عتمان" را در روز دوشنبه 16 سپتامبر ـ 25 شهریور ماه ـ  از ساعت 4 بامداد (به وقت محلی) آغاز کردیم. درگیری شدید شد و ضربات مهلکی را بر پیکره دشمن وارد کردیم.

 

وی ابوهاجر را جانشین خود نام برد و درباره نحوه شهادتش توضیح داد: ظهر شده بود و ما حدداً 200 متر از اراضی منطقه "عتمان" را از چنگ دشمنان خارج کردیم. حوالی ساعت 14:30 (به وقت محلی) در حالی که برای رفع خستگی در حال بازگشت بودیم؛ یکی از تک تیراندازهای تکفیری به صورت غافلگیرانه، «فاضل صبحی» که مشهور به "ابوهاجر" بود را با گلوله قناسه هدف قرار داد.


شهید «فاضل صبحی» ملقب به ابوهاجر؛ مرد شماره دو "لواء ذوالفقار"

ابوشهد افزود: تک تیرانداز از فاصله 500 متری ابوهاجر را نشانه رفت و گلوله اول به کمر وی اصابت کرد و وقتی به طرف دشمن برگشت، گلوله دوم به سینه اش برخورد کرد.

 

این مقام بلندپایه مدافع حرم حضرت زینب(س) تاکید کرد: «عیسی الرفیعی» مشهور به "ابونوح" وقتی صحنه شهادت ابوهاجر را دید؛ شتابان به سوی وی رفت تا پیکر مطهرش را از تیررس دشمن خارج کند تا پیکر مطهر این شهید به دست تکفیریها نیفتد. در همین حال بود که قناسه‏زن با یک گلوله ابونوح را نیز به شهادت رساند.


شهید «عیسی الرفیعی» ملقب به ابونوح؛ فدایی ابوهاجر

 

وی در توضیح فعالیت های ابونوح به عراقی الاصل بودن وی بسنده کرد و گفت: عیسی الرفیعی از شهر "ناصریه" مرکز استان ذی قار، به دمشق برای حفاظت از بارگاه حضرت زینب(س) اعزام شد.

ابوشهد خاطرنشان کرد: با مشاهده این صحنه، سربازان به سوی قناسه‏زن حمله کردند ولی این تروریست به سرعت پا به فرار گذاشت که موفق به دستگیری وی نشدیم.

 

فرمانده کل لواء ذوالفقار ادامه داد: لکن در روند تعقیب و گریز این تروریست تک تیرانداز، سه نفر از تکفیری های مزدور را به درک واصل کردیم.

به گفته ابوشهد در پایان عملیات پاکسازی شهر درعا علاوه بر شهادت ابوهاجر و ابونوح؛ 14 تن دیگر از مدافعان مجروح شدند.

 

وی همچنین در مورد نحوه انتقال پیکر این شیعه دلاور گفت: قرار بود در صورتی که منطقه برای انتقال ابوهاجر ناامن باشد؛ وی را ابتدا به ایران و سپس به شهر نجف منتقل کنیم.


وداع فرمانده با شیر لواء ذوالفقار

گفتنی است که «ابوغدیر» یکی از مقامات مدافع حرم حضرت زینب(س) روز گذشته ـ چهارشنبه 27 شهریور ـ در گفتگو اختصاصی با خبرنگار ابنا، از انتقال احتمالی پیکر شهید ابوهاجر به ایران خبر داده بود.

ابوشهد در ادامه این گفتگو متذکر شد: خوشبختانه با همکاری دوستانمان، پیکر مطهر این شیرمرد مدافع حرم صبح امروز ـ پنج‏شنبه 28 شهریور ـ با پرواز ساعت 8 مستقیما به نجف فرستاده شد.

وی ادامه داد: حدوداً ساعت 16 نیز این شیعه با غیرت بر روی دستان خیل عظیم شیعیان و ارادتمندان اهل بیت(ع) در نجف تشییع شد و سپس در آغوش خاک آرام گرفت.


فرمانده ابوشهد در جوار حرم حضرت زینب(س)

فرمانده کل لواء ذوالفقار در پاسخ به سوال خبرنگار ابنا مبنی بر پایبندی مدافعان به مسوولیت خطیر خود تاکید کرد: ما تا آخرین قطره خون خود را فدای حضرت زینب سلام الله علیها و امام خامنه ای خواهیم کرد و اعلام می‏کنیم که هیچ ضعفی از لحاظ قوای نظامی نداریم چراکه کاملا مستحکم ایستاده ایم.

گفتنی است٬ خبرگزاری ابنا برای نخستین بار در میان رسانه های ایرانی دست به مصاحبه با فرماندهان مدافع حرم حضرت زینب(س) ـ برای تبیین مسایل و مشکلات پیش روی این رزمندگان مخلص ـ زده است. در این راستا مصاحبه های دیگری از از سوی فرمانده گردان "خدام العقیله" و ... انجام شده است.

تصاویر دیده نشده از «ابوهاجر» فرمانده شهید مدافعان حرم حضرت زینب(س)

تصاویر دیده نشده از «ابوهاجر» فرمانده شهید مدافعان حرم حضرت زینب(س)

«فاضل صبحی» جانشین فرمانده تیپ ذوالفقار روز دوشنبه 25 شهریور که فرماندهی عملیات شهر "درعا" در جنوب سوریه را بر عهده گرفته بود در درگیری با تروریستهای تکفیری سوریه به شهادت رسید.
شورشیان وابسته به القاعده با شلیک دو گلوله قناسه به ناحیه کمر و قفسه سینه ابو هاجر فرمانده بزرگ مدافعان حرم حضرت زینب(س) را به شهادت رساندند.

 

مدافع حرمی که فدایی ابوهاجر شد + تصاویر

مدافع حرمی که فدایی ابوهاجر شد + تصاویر

هنگامی که ابونوح برای آوردن پیکر شهید ابوهاجر به سوی وی رفت ،هدف تروریستهای سوریه قرار گرفت و به خیل شهدا پیوست.

«عیسی الرفیعی» یکی از مدافعان حرم حضرت زینب(س) که در سوریه به «ابونوح» معروف بود روز دوشنبه 25 شهریور به همراه «فاضل صبحی» معروف به ابوهاجر جانشین فرمانده تیپ ذوالفقار در درعا به شهادت رسید.

در این عملیات ابتدا ابوهاجر از ناحیه کمر و قفسه سینه هدف دو گلوله قناسه مزدوران وابسته به القاعده قرار گرفت و به شهادت رسید.

هنگامی که عیسی ابونوح برای آوردن پیکر شهید ابوهاجر به سوی وی می شتابد هدف تروریستهای سوریه قرار گرفت و به خیل شهدا پیوست.

پیکر این دو شهید بزرگ روز گذشته در حرم حضرت زینب کبری(س) تشییع شد و قرار است به ایران منتقل شده و سپس برای خاکسپاری به نجف اشرف منتقل شوند.

در ادامه تصاویر دیده نشده از شهید عیسی ابونوح از نظرتان می گذرد:

تشییع پیکرهای شهید ابوهاجر و شهید ابونوح در حرم حضرت زینب(س) + تصاویر

تشییع پیکرهای شهید ابوهاجر و شهید ابونوح در حرم حضرت زینب(س) + تصاویر

پیکر مطهر ابوهاجر و ابونوح امروز در حرم حضرت زینب(س) تشییع شد و مردم همراه با سربازان مدافع به سوگواری پرداختند. 

«فاضل صبحی» جانشین فرمانده تیپ ذوالفقار روز دوشنبه 25 شهریور که فرماندهی عملیات شهر "درعا" در جنوب سوریه را بر عهده گرفته بود در درگیری با تروریستهای تکفیری سوریه به شهادت رسید.

شورشیان وابسته به القاعده با شلیک دو گلوله قناسه به ناحیه کمر و قفسه سینه ابو هاجر فرمانده بزرگ مدافعان حرم حضرت زینب(س) را به شهادت رساندند.

هنگامی که ابو هاجر با گلوله قناسه شهید و بر زمین افتاد، «عیسی ابو نوح» همرزم ابوهاجر، به کمک او شتافت تا پیکرش را از تیر رس تروریست ها خارج کند که وی نیز با گلوله قناسه به شهادت رسید.

پیکر مطهر ابوهاجر و ابونوح امروز در حرم حضرت زینب(س) تشییع شد و مردم همراه با سربازان مدافع به سوگواری پرداختند.

 پیکر این غلام حضرت زینب(س) فردا پنج شنبه و یا جمعه به ایران منتقل و سپس به شهر نجف فرستاده می‏شود تا در خیل عظیم مردم این کشور تشییع شود.