مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

موضوعات
تشییع پیکر دو رزمنده حزب‌الله با شعار "زینب دوباره به اسارت نخواهد رفت" + تصاویر

مراسم باشکوه تشییع دو تن از رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان که در درگیری با تروریست‌های تکفیری در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند در جنوب لبنان تشییع شد.

حزب‌الله و مقاومت اسلامی لبنان و اهالی شهرک عدشیت پیکر شهید «محمد علی لمع» به کنیه "هلال" را که در حین انجام وظیفه جهادی خود در خاک سوریه به شهادت رسید را تشییع کردند.

پیکر شهید در کاروانی سیار از مقابل بیمارستان "شهید شیخ راغب حرب" در شهرک "تول" حرکت کرد و پس از رسیدن به ورودی شرقی این شهرک تعداد زیادی از شهروندان تجمع کردند و در آنجا پیکر شهید به صورت پیاده تشییع شد.

در جلوی کاروان تشییع شهید تصاویر رهبران و فرماندهان مقاومت اسلامی و تصاویری از شهداء قرار داشته و همچنین گروه پیشاهنگان امام مهدی(عج) نیز در این مراسم حضور داشتند.

«حاج علی ضعون» مسئول حزب‌الله در منطقه جنوب، «سید ربیع عیسی» یکی از مسئولین جنبش "امل" لبنان و دیگر شخصیت‌های دینی، سیاسی و اجتماعی منطقه و اقشار مختلف مردم  در مراسم تشییع پیکر این شهید حضور داشتند.

تشییع شهید محمد لمع خیابان‌های شهرک عدشیت را فرا گرفت و مردم با شعارهای "لبیک یا نصرالله" و "لن تسبی زینب(ع) مرتین" (زینب(س) دوباره به اسارت نخواهد رفت) پیکر شهید را به منزلش رسانده و پس از توقف کوتاهی به میدان این شهرک برده شد و مراسم تکریم و قسم خوردن مجاهدان بر پیکر شهید انجام گرفت.

گروه پیشاهنگان امام مهدی(عج) نیز آهنگ "لحن شهادت" را نواخته و پیکر شهید محمد لمع پس از اقامه نماز توسط «شیخ علی حایک» امام جماعت شهرک عدشیت در جوار سایر شهدای حزب‌الله به خاک سپرده شد.

 

با حضور مقامات ارشد حزب‌الله و مقاومت اسلامی لبنان مراسم تشییع «احمد علی جابر» یکی از رزمندگان حزب‌الله و مدافعان حرم مطهر حضرت زینب(س) در شهرک "میفدون" واقع در النبطیه در جنوب لبنان برگزار شد.

کاروان تشییع شهید احمد علی جابر با کنیه "ساجد" پس از حرکت از مقابل بیمارستان شهید راغب حرب به منطقه میفدون رسید.

در مراسم تشییع باشکوه پیکر این شهید، «حاج علی ضعون» از مقامات برجسته حزب‌الله، سران کشوری و لشکری، مقامات حزب‌الله، طرفداران مقاومت اسلامی و گروه پیشاهنگان امام مهدی(عج) حضور داشتند.

پیکر شهید شهید احمد علی جابر با تابوتی پیچیده در پرچم حزب‌الله و با شعارهای "لبیک یا زینب(س)" و "لبیک یا حسین(ع)" و "لبیک یا نصرالله" بر روی دوش تشییع کنندگان خیابان اصلی شهرک میفدون را پیمود و به گلزار شهدای این شهر رسید.

پیکر این رزمنده حزب‌الله پس از اقامه نماز توسط «علی شیخ جابر» امام جماعت شهرک میفدون در گلزار شهدا و در جوار سایر شهدای حزب‌الله به خاک سپرده شد.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی