مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

موضوعات

مراسم بزرگداشت سردار شهید اسکندری در فارس برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت سردار شهید اسکندری در فارس برگزار می‌شود

خلاصه

امام جمعه شیراز، استاندار و فرمانده سپاه فجر استان فارس با صدور بیانیه‌ای ضمن تسلیت شهادت سردار عبدالله اسکندری در سوریه از برگزاری مراسم بزرگداشتی به همین مناسبت خبر دادند.

امام جمعه شیراز، استاندار و فرمانده سپاه فجر استان فارس در بیانیه ای مشترک شهادت سردار رشید اسلام حاج عبدالله اسکندری را به فرمانده کل قوا ، مردم و خانواده آن شهید تبریک و تسلیت گفتند.

در این بیانیه امده است: سردار رشید سپاه اسلام ، شهید حاج عبدالله اسکندری که سالیان دراز در آرزوی شهادت بود با حضور در حرم مطهر حضرت زینب (س) و در کسوت مدافعان حرم آل الله جان خود را فدا نمود و پس از عمری جهاد و خدمت صادقانه شهد شیرین شهادت را از دست مولایش ابا عبدالله الحسین(ع) نوش جان کرد.

این بیانیه افزوده است: تاریخ گهربار و پرحماسه شیعه همواره بیانگر تجلی و تأسی راست قامتان و دلباختگان عرصه جهاد و شهادت به مولا و مقتدای خویش حضرت اباعبدا... الحسین(ع) است که در روز عاشورا فرمودند یا حمایت کننده ای هست تا از حرم رسول خدا حمایت کند.

این بیانیه ادامه داده است: امروز مدافعان حریم امامت و ولایت، شجاعانه و عاشقانه و با بذل جان خویش از حرم مطهر حضرت زینب (س) دفاع می نمایند و با شهادت خویش برگ زرین دیگری از حدیث عشق و تبعیت از مولا و سرور بی سر خود را رقم می زنند.

آیت الله اسدالله ایمانی، سید محمد احمدی و غیب پرور در این بیانیه مشترک افزودند: مبارک باد این عطیه الهی به ایشان و تسلیت و تعزیت باد برفرمانده معظم کل قوا و خانواده مکرم و همرزمان این مجاهد سترگ.

براساس این بیانیه به مناسبت فقدان این سرباز رشید ولایی و جان نثار، مراسم بزرگداشتی ساعت 9:30 صبح روز یکشنبه در محل حسینیه عاشقان ثارا...(ع) برگزار می‌گردد. و از عموم امت شریف و ولایتمدار استان فارس جهت شرکت در این مراسم دعوت بعمل امده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی