مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

موضوعات

تشییع پیکر مدافع حرم حزب‌الله در جنوب لبنان


تشییع پیکر رزمنده حزب‌الله در جنوب لبنان

خلاصه

مراسم تشییع پیکر یکی از مدافعان حرم حزب‌الله که طی عملیات جهادی در خاک سوریه به شهادت رسید با حضور گروه‌های مختلف از جمله برخی مسئولان حزب‌الله در زادگاهش برگزار شد.

مراسم تشییع پیکر یکی از مدافعان حرم مطهر حضرت زینب(س) با حضور مقامات ارشد حزب‌الله و مقاومت اسلامی لبنان و خیل عظیمی از شیعیان در زادگاهش برگزار شد.

مراسم تشییع پیکر شهید مجاهد «حیدر محمد سبیتی» که طی انجام وظیفه مقدس جهادی در دفاع از مقدسات اسلامی و در درگیری با تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید در منطقه "قعقعیه الجسر" در جنوب لبنان برگزار گردید.

مراسم تشیع پیکر این شهید از مقابل منزلش با حضور گسترده اهالی منطقه و مناطق اطراف با شعار "لبیک یا زینب(س)" و "لبیک یا حسین(ع)" و "لبیک یا نصرالله" آغاز شد.

در این مراسم «محمد رعد» رئیس فراکسیون حزب‌الله لبنان، «حاج علی ضعون» از مقامات برجسته حزب‌الله، سران کشوری و لشکری، مقامات حزب‌الله، طرفداران مقاومت اسلامی و گروه پیشاهنگان امام مهدی(عج) حضور داشتند.

پیکر شهید «حیدر محمد سبیتی » با تابوتی پیچیده در پرچم حزب‌الله و با شعارهای لبیک یا زینب(س) و لبیک یا حسین(ع) بر روی دوش تشییع کنندگان خیابان‌‌های قعقعیه الجسر را پیمود و به گلزار شهدای این شهر رسید.

پیکر این رزمنده حزب‌الله پس از اقامه نماز به امامت «شیخ عبدالکریم عبید» معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله در گلزار شهدا و در جوار سایر شهدای حزب‌الله به خاک سپرده شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی