مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

موضوعات

تشییع باشکوه پیکر فرمانده ارشد حزب‌الله + تصاویر

تشییع باشکوه پیکر فرمانده ارشد حزب‌الله + تصاویر

مراسم تشییع پیکر یکی از فرماندهان عملیاتی حزب‌الله که در حین انجام عملیات جهادی در خاک سوریه به شهادت رسید با حضور خیل عظیم شیعیان شهرک حولا از مقابل منزلش برگزار شد.

 

حزب‌الله و مقاومت اسلامی لبنان و اهالی شهرک "حولا" واقع در جنوب لبنان عصر روز پنجشنبه 8 اسفندماه پیکر مطهر شهید مجاهد «غسان ابراهیم حجازی» ملقب به "شیخ کمیل" را تشییع کردند.

مراسم تشییع پیکر این فرمانده شهید که در حین انجام عملیات جهادی در خاک سوریه به شهادت رسید با حضور خیل عظیم شیعیان شهرک حولا از مقابل منزلش آغاز شد.

این درحالی است که رادیو رژیم صهیونیستی مدعی شده غسان ابراهیم حجازی یکی از فرماندهان عملیاتی حزب‌الله بوده است که در حمله هواپیماهای اسرائیلی جان باخته است.

در مراسم تشییع پیکر این فرمانده شهید «سید احمد صفی الدین» مسئول حزب‌الله در منطقه جنوب، «علی فیاض» نماینده مجلس لبنان، علما و شخصیت‌های سیاسی و اجتماعی و اهالی شهرک حولا و روستاهای مجاور حضور داشتند.

اهالی شهرک حولا و گروه پیشاهنگان امام مهدی(عج) در حالی که پرچم حزب‌الله و امل، تصاویری از امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و رهبران حزب‌الله را در دست داشتند با شعار "لبیک یا زینب(س)" و "لبیک یا حسین(ع)" پیکر شهید «غسان ابراهیم حجازی» را تشییع کردند.

کاروان تشییع فرمانده بارز حزب‌الله خیابان‌های شهرک حولا را فراگرفت و پس از اقامه نماز به امامت «شیخ حسن نصرالله» در گلزار شهدای این شهرک جنوب لبنان و در جوار سایر شهدای حزب‌الله به خاک سپرده شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی