مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

موضوعات

شهادت فرمانده کل لواء ذوالفقار در هاله‌ای از ابهام

شهادت فرمانده کل لواء ذوالفقار در هاله‌ای از ابهام

درحالی که اکثر پایگاه‌های خبری معارض نظام سوریه از به شهادت رسیدن فرمانده کل لواء ذوالفقار خبر داده‌اند اما هنوز شهادت وی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

«ابوزهیر» یکی از هم‌رزمان «ابو شهد الجبوری» که شب گذشته را در کنار این فرمانده سپری کرده اظهار داشت: لواء ذوالفقار صبح امروز برای پاکسازی مناطق حومه "قنیطره" به جنوب سوریه اعزام شد و اخبار منتشر شده مبنی به شهادت رسیدن ابو شهد فقط از سوی پایگاههای خبری سلفی منتشر شده است.

http://www.abna.co/a/uploads/527/3/527352.jpg

وی که با خبرنگار ابنا گفتگو می‌کرد افزود: این اخبار اکثراً در صفحات اجتماعی بازتاب وسیعی داشته و حتی خبرهایی از به اسارت گرفته شدن فرمانده لواء ذوالفقار منتشر گردیده است.

ابوزهیر درعین حال شهادت ابوشهد را تایید نکرد.

گفتنی است ظهر امروز یک منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود اعلام کرده بود: ابوشهد به همراه 40 تن از رزمندگان لواء ذوالفقار در درگیری شدید با تروریست‌های تکفیری در منطقه "قنیطره" در جنوب سوریه به شهادت رسیده است.

همزمان با انتشار خبر شهادت «ابو شهد الجبوری» فرمانده کل "لواء ذوالفقار" موجی از شادمانی در پایگاه‌های خبری تروریست‌های تکفیری و مخالف نظام بشار اسد به راه افتاده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی