مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

موضوعات

شهادت نوجوان عراقی مدافع حرم حضرت زینب(س)


 

به گزارش مدافعون ـ یک پایگاه اطلاع رسانی وابسته به تروریست‎های تا به دندان مسلح سوریه٬ از شهادت نوجوان عراقی مدافع حرم حضرت زینب(س) خبر داد.

«ضرغام جبر العبودی» که از کشور عراق و گردان "عصائب اهل الحق" به عنوان مدافع "حرم و مناطق شیعه نشین" به سوریه اعزام شد٬ توسط کفیریون به مقام رفیع شهادت نایل شد.

این شهید والا مقام روزهای اخیر که درگیری سنگینی در ریف دمشق اتفاق افتاد٬ از سوی نیروهای گروه تروریستی "جیش الحر" هدف گلوله قرار گرفت.

یکی از اعضای گردان "عصائب اهل الحق" عراق (که خواست نامش فاش نشود) ضمن تایید شهادت این نوجوان مدافع حرم اظهار داشت: دفاع از حرم حضرت زینب(س) وظیفه ما است و از بیان این مطلب واهمه ای نداریم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ما رسماً از جوانان کشور برای دفاع از بقاع متبرکه و حرم فرزندان حیدر کرار(ع) در سوریه دعوت به عمل می‎آوریم. عصائب اهل الحق حتی در این زمینه بنرهایی را در سطح کشور برای اطلاع همگان از این دعوت نصب کرده است.

گفتنی است٬ گردان «عصائب أهل الحق» به رهبری «شیخ قیس الخزعلی» یکی از روحانیون عراقی و ائتلاف کننده با دولت «نوری المالکی» نخست وزیر عراق، وابسته به «جیش المهدی» است که از 7 سال پیش تاکنون به پاسداری از حرم حضرت سکینه و زینب سلام الله علیهما می‎پردازد.

  • ۹۲/۱۱/۰۶
  • خادم السیدة زینب

مدافعون

شهید

زینبیه

مدافع حرم

حضرت زینب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی