مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

موضوعات

حقیقت خبر به کنیزی گرفتن زنان شیعه!

حقیقت خبر به کنیزی گرفتن زنان شیعه!

چندی پیش عکسی از گروهی از زنان که در کنار آنها مردی با شمشیر ایستاده و گفته می شد که در سوریه است و این زنان توسط تروریست های القاعده آنان را به اسارت می بردند در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

http://www.abna.co/a/uploads/513/5/513514.jpg

تصویر منتشر شده تعدادی از زنان چادری را که با صورت‌های پوشیده با تور سیاه را نشان می‌دهد درحالی که به زنجیر کشیده شده‌اند و مردی شمشیر به دست آنان را در خیابان‌ها می‌گرداند.

پایگاه اینترنتی "الاهرام الجدید الکندی" با انتشار این تصویر به نقل از فعالان سیاسی در شرح آن چنین نوشته بود: "تصویری که می‌بینید، صحنه‌ای از یک فیلم سینمایی نیست بلکه بخشی از یک واقعیت تلخ است که این روزها در مناطقی از سوریه (تحت تصرف جبهه النصره و داعش) درحال وقوع است".

سایت "الاهرام الجدید الکندی" نوشته بود که این عکس فاجعه بار اولین بازار زنان در سوریه است.

اما السفیر لبنان در خبری اعلام کرده که این عکس در منطقه النبطیه لبنان است و در سوریه نیست.

السفیر در ادامه نوشته است که این عکس مربوط به برگزاری مراسم نمادین روز تاسوعا است که در آن اهل‌بیت امام حسین(ع) را از کربلا به شام می‌برند و در نزدیکی "دار المعلمین" در منطقه النبطیبه لبنان برگزار شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی