مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

موضوعات

سوء استفاده از دختران سوری در مرز اردن

سوء استفاده از دختران سوری در مرز اردن

براساس اطلاعات درز کرده از سوی برخی منابع، اطلاعاتی از امارات به نهادهای امنیتی اردن رسید که حکایت از آن داشت فردی از دختران آواره سوری در اردن سوء استفاده کرده و آنها را به زور وادار می‌کند که به روابط ناشایست با سعودی های ثروتمند تن بدهند.

http://www.abna.co/a/uploads/485/9/485998.jpg

سایت "سما سوریه" به نقل از این منابع نوشت: این فرد به دختران سوری و والدین آنها می‌گفت که بازرگان است و بدنبال دخترانی است که بتوانند در کارهای ساده اداری فعالیت کنند؛ وی بعد از کسب موافقت والدین دختران، آنها را از امان به دبی و از آنجا به عربستان منتقل، و سپس آنها را مجبور به انجام کارهای خلاف عفت می کرد.

این منابع فاش کردند: حساسیت موضوع باعث شد که دادستانی کل اردن از رسانه ها و مطبوعات بخواهد به این موضوع نپردازند بویژه که سرکرده شبکه با سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی همکاری می‌کند و کار تامین دختران نوجوان از سوریه و لبنان و کشورهای فقیر عقب مانده را برای ثروتمندان سعودی برعهده دارد و در مقابل براساس میزان زیبایی، سن، قد و رنگ موی دختران، پول می گیرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی