مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

موضوعات

هفتمین اجتماع مدافعان حرم در ورزشگاه شیرودی برگزار می‌شود


هفتمین اجتماع مدافعان حرم در ورزشگاه شیرودی برگزار می‌شود

مدافعون ـ هفتمین اجتماع بزرگ مدافعان حرم در راستای  دفاع از حرم فرزندان پیامبر مکرم اسلام(ص) بخصوص حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه (س) در ایام سوگواری شهادت حضرت رقیه(س) در تهران برگزار می‌شود.

این ستاد هفتمین مراسم اعلام آمادگی جوانان مسلمان با غیرت ایرانی به عنوان مدافعان حرم در ایام سوگواری شهادت حضرت رقیه(س) را برگزار می‌نماید. بدینوسیله از آحاد مردم و جوانان برای حضور در این مراسم و اعلام آمادگی قلبی و عملی نسبت به حفاظت حرمین معصومین(ع) بخصوص حرم حضرت زینب کبری(س)و حضرت رقیه (س) دعوت می‌گردد.

تاکنون شش اجتماع بزرگ مدافعان حرم با شعار «کلنا عباس یا زینب» برگزار گردیده است و انشاءالله در ایام سوگواری شهادت حضرت رقیه(س) مسلمانان ایرانی با شور و شعور آمادگی خود را جهت حمایت از مقدسات و ارزشها اعلام خواهند کرد.

این مراسم در روز جمعه مورخ 15 آذرماه بعداز نماز مغرب و عشاء در ورزشگاه شهید شیرودی واقع در میدان هفتم تیر از ساعت 18 با قرائت قاری بین المللی آغاز و با سخنرانی ادامه داشته و با مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع)برنامه خاتمه می‌یابد.


                                                                   تارنمای مدافعون

  • ۹۲/۰۹/۱۳
  • خادم السیدة زینب

مداحی

تهران

مدافعون

مدافعان حرم

ایران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی