مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

موضوعات

حزب‌الله: رژیم صهیونیستی باید تبعات کامل ترور حاج اللقیس را بپذیرد


حزب‌الله: رژیم صهیونیستی باید تبعات کامل ترور حاج اللقیس را بپذیردمدافعون ـ حزب‌الله لبنان در واکنش به شهادت حاج حسان هولو اللقیس بیانیه‌ای به‌شرح زیر صادر کرد.

نزدیک ساعت دوازده سه‌شنبه شب یکی از فرماندهان مقاومت اسلامی برادر حاج حسان هولو اللقیس در برابر منزلش در منطقه السان تیریز ــ الحدث در حالی که از سر کارش به منزل برمی‌گشت ترور شد و به قافله شهدای نورانی پیوست.

برادر شهید حسان اللقیس جوانی و همه عمر خود را صرف مقاومت کرد و از روزهای نخست تا ساعات آخر عمرش مجاهد، مبدع و فرمانده و عاشق شهادت بود.

انگشت اتهام به‌طور مستقیم به‌سوی رژیم صهیونیستی نشانه می‌رود به‌ویژه که مزدوران این رژیم بارها کوشیده‌اند این برادر شهید را ترور کنند و همه این عملیات‌ها تا شب گذشته ناکام مانده بود و این رژیم باید تبعات کامل مسئولیت این جنایت شنیع و حمله متوالی به فرماندهان مقاومت و پرسنل آن را بپذیرد.

مقاومت برجسته که بهترین فرماندهان و مبارزان خود را در مسیر آزادی و کرامت فدا کرده است امروز با اعلام شهادت این فرمانده مبارز به خانواده مبارزش تسلیت می‌گوید و صبر جزیل برای آنها خواستار است و خداوند وی را با شهدا و ائمه اطهار(ع) محشور بفرماید.

                         

                                                                     تارنمای مدافعون

  • ۹۲/۰۹/۱۳
  • خادم السیدة زینب

ترور

بیروت

لبنان

مدافعون

حزب الله

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی