مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

موضوعات

ترور یکی از فرماندهان حزب الله


ترور یکی از رهبران مقاومت در بیروت + تصاویر


ترور یکی از رهبران مقاومت در بیروت + تصاویر

مدافعون ـ حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که یکی از رهبران مقاومت اسلامی در مقابل خانه‌اش در بیروت ترور شده است.

بنا بر اعلام حزب‌الله "حسان هولو اللقیس"، یکی از رهبران مقاومت اسلامی دیشب ـ 12 اذرـ هنگامی که از محل کارش باز می‌گشت، در مقابل خانه‌اش در منطقه "السان تیریز" در بیروت ترور شد.

حزب‌الله اعلام کرد که رژیم صهیونیستی عامل این ترور است و پیش از این نیز چندین مرتبه تلاش کرده تا وی را ترور کند که تمام تلاش‌های پیشینش برای ترور اللقیس ناکام مانده بود.

حزب‌الله تاکید کرد که رژیم صهیونیستی کاملا مسئولیت این جنایت و پیامدهای آن را برعهده دارد.

 گفتنی است پسر شهید حاج حسان نیز در جنگ 33 روزه به فیض شهادت نائل آمده بود.

جزئیات ترور حاج حسان لقیس

بر اساس گزارش های رسیده ساعت ۱۲ شب گذشته در منطقه ضاحیه بیروت جوخه‌های ترور سرویس جاسوسی و امنیتی رژیم صهیونیستی (موساد) "حاج حسان لقیس"، یکی از مسئولین حزب‌الله لبنان را، در مقابل منزلش در بیروت به شهادت رساند.

شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی اذعان کرده است که این ترور توسط واحد عملیاتی و تروریستی مستعربین (عرب نماها) انجام پذیرفته است. جوخه ترور دوودان یکی از جوخه های تروریستی رژیم صهیونیستی است که با احاطه کامل به زبان عربی و در لباس های مبدل عربی به ترور مبادرت می ورزند.

این شبکه اعلام کرد که این رژیم بارها به ترور وی مبادرت ورزیده بودند که همه آنها با شکست مواجه شده بود.

پیکر شهید حسان اللقیس امروز دربعلبک تشییع می‌شود

حزب‌الله لبنان اعلام کرد پیکر فرمانده شهید این جنبش مقاومت که دیشب ترور شد، ساعت ۱۵ امروز در «بعلبک» تشییع می‌شود.

در بیانیه حزب‌الله لبنان آمده است: برادر و فرمانده شهید حسان اللقیس، جوانی و تمام عمر خود تا آخرین لحظه زندگیش در راه مقاومت شریف صرف کرد و همواره مجاهد، رهبر، صاحب ابتکار عمل، فداکار و عاشق شهادت بود و پدر یکی از شهیدان جنگ تموز 2006 به شمار می‌رفت.

در این بیانیه آمده است: دشمن اسرائیلی متهم مستقیم و اصلی این حمله تروریستی است زیرا بارها به دنبال به شهادت رساندن برادر شهید ما در مناطق مختلف بوده است و همواره این تلاش‌ها ناکام می‌ماند تا اینکه شب گذشته این ترور محقق شد. در ادامه این بیانیه آمده است: این دشمن باید مسئولیت کامل این حمله تروریستی را بر عهده بگیرد و تمامی پیامدها و تبعات آن را بپذیرد. در بیانیه حزب‌الله لبنان به خانواده این شهید تسلیت گفته شده است.

  • ۹۲/۰۹/۱۳
  • خادم السیدة زینب

ترور

بیروت

لبنان

مدافعون

حزب الله

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی