مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

موضوعات

القاعده، شیعیان یمن را تهدید به قتل‌عام کرد


القاعده، شیعیان یمن را تهدید به قتل‌عام کرد

مدافعون ـ حارث بن غازی النظاری رهبر جریان القاعده در یمن پس از آنکه عده‌ای از سلفی‌های شهر الدماج در شمال یمن مدعی مورد کشتار قرار گرفتن از سوی شیعیان استان صعده شدند، اعلام کرد شیعیان منتظر اقدامات تلافی‌جویانه القاعده و سلفی‌ها باشند!

القاعده یمن که بیانیه تهدیدآمیز خود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است، بار دیگر در ادعایی دروغین و اثبات‌نشده، مدعی شد که شیعیان، کودکان و زنان اهل‌سنت الدماج را کشته‌اند و مساجد آنها را تخریب کرده‌اند!

تروریست‌های سلفی و اعضای القاعده یمن که در خون‌خواری و کشتار شیعیان این کشور، سابقه طولانی دارند، زشت‌ترین و بدترن اتهام‌ها و تهمت‌ها را که همگی درباره خود آنها اثبات شده، به شیعیان منسوب کرده‌اند که نیازمند توجه جامعه جهانی به اوضاع اسف‌بار شیعیان صعده است؛ چراکه هر تروریستی به خود اجازه می‌دهد به راحتی و رسما حوثی‌ها را تهدید به قتل‌عام کند.

همچنین سرور الوداعی سخنگوی جنبش سلفی‌های یمن، در گفت‌وگو با خبرگزاری آناتولی ترکیه، بار دیگر ادعاهای اثبات‌نشده خود را مطرح کرده و مدعی کشته شدن تعداد زیادی از سنی‌های الدماج در استان صعده از سوی شیعیان شده است.

به نظر می‌رسد القاعده و سلفی‌ها در تلاشند تا شیعیان یمن را که پس از سرنگونی رژیم علی عبدالله صالح،‌ توانسته‌اند به بازتوانی نیروهای خود و ارتقای سطح زندگی خانواده‌های شیعه بپردازند، ‌بار دیگر به بهانه‌های واهی به اقلیت کشانده و آنها را به قتل برسانند.

  • ۹۲/۰۸/۲۴
  • خادم السیدة زینب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی