مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

موضوعات

جنایات بی‌پایان داعش در عراق

جنایات بی‌پایان داعش در عراق؛

از تجاوز وحشیانه به زن و دختر مسیحی تا شلاق زدن کودک 6 ساله

شماری از اعضای داعش وارد خانه یک خانواده آشوری در موصل شدند و از آنان درخواست فدیه کردند. زمانی که خانواده عراقی پولی برای پرداخت نداشتند سه تن از اعضای داعش به همسر و دختر شهروند مسیحی تجاوز کردند.

یک شهروند مسیحی در موصل عراق پس از تعرض وحشیانه عناصر تروریستی داعش به همسر و دخترش خودکشی کرد.

در پی تعرض وحشیانه و غیر انسانی تروریست‌های داعش به زن و دختر یک شهروند مسیحی در موصل عراق این شهروند مسیحی نتوانست این اقدام وحشیانه اعضای داعش را تحمل کند و دست به خودکشی زد.

عناصر تکفیری داعش که شهر موصل مرکز استان نینوا را تحت کنترل دارند شروع به اجرای قوانین خود در مناطق شمال عراق کردند.

شماری از اعضای داعش وارد خانه یک خانواده اشوری در موصل شدند و از آنان درخواست فدیه کردند. زمانی که خانواده عراقی پولی برای پرداخت نداشتند سه تن از اعضای داعش به همسر و دختر شهروند مسیحی تجاوز کردند. در پی این حادثه وحشتناک شهروند عراق خودکشی کرد.

در همین حال تروریست‌های داعش چهار زن مسیحی را در موصل به سبب نداشتن حجاب به قتل رساندند.

اعدام دو جوان عراقی در شمال شرق بعقوبه

عناصر وابسته به گروه تروریستی داعش دو جوان 25 و 30 ساله را در منطقه سعدیه در 80 کیلومتری شمال شرق بعقوبه اعدام کردند.

جرم این دو جوان خودداری از اجرای دستورات این گروه تروریستی عنوان شده است.

منبعی محلی در استان دیاله خبر داد این دو جوان در برابر چشم مردم اعدام شدند و پس از اعدام نیز اجازه داده نشد اجسادشان در قبرستان سعدیه دفن شود.

به گزارش پایگاه خبری کنوز مدیا، این منبع افزود: تروریست‌های داعش از زمانی که کنترل منطقه سعدیه را به دست گرفتند خانواده های ساکن در این منطقه را مجبور می کنند یا جزیه مالی بدهند یا یکی از اعضای خانواده خود را به عضویت داعش در آورند.

منبع خبر تصریح کرد: دریافت جزیه بر اساس دستور شورای نظامی داعش است که به منزله دادگاههای شرعی عمل می کنند. بسیاری از خانواده ها به دلیل شرایط نامناسب مالی قادر به پرداخت جزیه نیستند در نتیجه مجبورند کالاها و لوازم منزل خود را به عنوان جزیه به عناصر داعش تحویل دهند.

شلاق زدن کودک 6 ساله ا به خاطر گفتن کلمه "داعش"

اعضای گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام(داعش) یک کودک 6 ساله را به جرم گفتن کلمه داعش 60 ضربه شلاق زدند.

به گزارش خبرگزاری فرات نیوز از صلاح الدین، پدر این کودک عراقی که نخواست نامش فاش شود اعلام کرد فرزندش در مقابل محل سکونتشان در روستای عین حیاوی در شمال استان صلاح الدین سرگرم بازی بود و هنگامی که اعضای تروریستی داعش از کنار خانه شان عبور کردند این کودک با اشاره به خودروی آنان گفت داعش داعش که اعضای این گروه از خودرو پیاده شدند و اقدام به شلاق زدن کودکش کردند.

وی افزود فرزندش هم اکنون در بیمارستان بستری شده است.

هلاکت سرکرده گروه تروریستی داعش در جنوب کرکوک

یک منبع فرماندهی نیروهای پیشمرگ کرد در کرکوک از کشته شدن یکی از مسئولان گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی عراق و شام (داعش( و شماری از افراد مسلح نزدیک روستای بشیر در جنوب کرکوک خبر داد.

به گزارش پایگاه اینترنتی الیوم الثامن از کرکوک، این منبع اعلام کرد شماری از تروریست‌ها از جمله یکی از مسئولان گروه تروریستی داعش در درگیری های مسلحانه و حملات به روستای بشیر در ناحیه تازه در استان کرکوک کشته شدند.

  • ۹۳/۰۴/۱۱
  • خادم السیدة زینب

نظرات  (۱)

ألا لعنة الله علی القوم الظالمین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی