مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

موضوعات

ورود صدها مدافع حرم به شهر سامراء

ورود صدها مدافع حرم به شهر سامراء

نزدیک به یک هزار تن از نیروهای گردان سرایا السلام وابسته به جناح صدر برای حمایت از مرقد امامین عسکریین علیهما السلام وارد سامراء شدند و این افراد اطراف این شهر را به طور کامل امن خواهند کرد.

 پایگاه نهرین نت امروز (چهارشنبه) گزارش داد: صدها مبارز برای حفاظت از مرقد امامین عسکریین(ع) وارد سامراء شدند.

 «علی التمیمی» استاندار بغداد اعلام کرد: نزدیک به یک هزار تن از نیروهای گردان سرایا السلام وابسته به جناح صدر برای حمایت از مرقد امامین عسکریین علیهما السلام وارد سامراء شدند و این افراد اطراف این شهر را به طور کامل امن خواهند کرد.

 التمیمی افزود: این افراد دارای سلاح های سنگین متوسط و سبک هستند و اطراف شهر سامرا را به مسافت 10 کیلومتر حفاظت خواهند کرد.

 به نوشته تارنمای نهرین نت، هزاران نفر از عراقی های طرفدار جناح صدر با پاسخ به دعوت مقتدی صدر در هفته گذشته گردان های صلح برای حمایت از عتبات عالیات تشکیل داده اند.

مقتدی صدر به نیروهای گردان ها نسبت به انتشار شایعات هشدار داده و اعلام کرده که هر کسی وارد جنگ طایفه ای شود از این گروه طرد و مجازات خواهد شد.

  • ۹۳/۰۴/۱۱
  • خادم السیدة زینب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی