مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

موضوعات

همکاری معاون صدام با تکفیری‌های داعش در عراق

همکاری معاون صدام با تکفیری‌های داعش در عراق

یکی از اعضای گروه تروریستی-بعثی داعش از همکاری گسترده معاون رییس جمهور معدوم عراق با این گروه تروریستی خبر داد.

 یکی از رهبران گروه تروریستی داعش با بیان اینکه جنگ سوریه و عراق قدرت و توان این گروه را تضعیف نمی‌کند، تصریح کرد: عزت الدوری، معاون صدام با ما همکاری می‌کند.

 ابوبکر الجنابی، یکی از اعضای گروه تروریستی-بعثی "دولت اسلامی عراق و شام" موسوم به داعش در گفت‌وگو با روزنامه الرای کویت گفت: جنگ در سوریه و عراق قدرت و توان ما را تضعیف نمی‌کند چرا که هر کشوری با کشور دیگر فرق می‌کند.

 وی افزود: داعش یک گروه نیست بلکه مجموعه‌ای از افکار است. هرکسی می‌تواند رهبران و امیران را به قتل برساند اما نمی‌تواند افکار را از بین ببرد. ما از طریق عقل و فکر خود توانستیم جمع زیادی از داوطلبان جنگ را جذب کنیم.

 الجنابی درخصوص امکان پیشروی داعش به سمت لبنان نیز گفت: می‌توانم بگویم که به زودی شاهد فعالیت‌هایی در لبنان نیز خواهیم بود.

 وی گفت: حملاتی که از سوی داعش علیه نیروهای دولتی عراق صورت گرفته از داخل خود عراق آغاز شده است. عزت ابراهیم الدوری، معاون صدام و دبیرکل حزب منحل شده بعث عراق با ما همکاری می‌کند و دنبال همان اهدافی است که ما دنبال آن هستیم.

 الجنابی افزود: اعضای فرقه "نقش‌بندیه"، "جیش المجاهدین" و "الجیش الاسلامی" نیز با ما همکاری می‌کنند.

 الجنابی خاطرنشان کرد: تصمیم باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا برای حمایت از بغداد کمکی به دولت عراق نمی‌کند چرا که این کشور نیاز به ایجاد تغییری اساسی در سیاست و ساختار خود دارد.

  • ۹۳/۰۴/۰۱
  • خادم السیدة زینب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی