مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

موضوعات

سوءاستفاده تکفیری‌های داعش از دختران موصل

سوءاستفاده تکفیری‌های داعش از دختران موصل

سازمان تروریستی داعش در اکثر دبیرستان های دخترانه موصل، پرونده های دانش آموزان را برای یافتن دختران مجرد بررسی کرده است تا بتواند از آنان برای عمل جهاد نکاح اعضای خود استفاده کند.

گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام (داعش) پرونده های مدارس موصل را برای یافتن دختران مجرد به منظور استفاده از آنان در جهاد نکاح زیر و رو کرد.

منابع آگاه در استان نینوا گفتند سازمان تروریستی داعش در اکثر دبیرستان های دخترانه موصل، پرونده های دانش آموزان را برای یافتن دختران مجرد بررسی کرده است تا بتواند از آنان برای عمل جهاد نکاح اعضای خود استفاده کند.

این منابع افزودند: پیش از این داعش، اعلامیه هایی را پخش کرده و از اهالی موصل خواسته بود دخترانی را برای جهاد نکاح به این گروه معرفی کنند.

همچنین اعضای این گروه تروریستی تعدادی از دختران را ناچار به تن دادن به بدعت جهاد نکاح کرده بودند که منجر به خودکشی برخی از آنها شده است.

از سوی دیگر شاهدان در موصل از شلاق خوردن امام جماعت مسجدی در این شهر به اتهام کاربرد کلمه داعش به جای دولت اسلامی خبر دادند.

این منابع اعلام کردند اعضای گروه تروریستی داعش امام جماعت مسجد منطقه قاهره را در شهر موصل را به اتهام کاربرد کلمه داعش دهها ضربه شلاق زدند.

  • ۹۳/۰۴/۰۱
  • خادم السیدة زینب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی