مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

موضوعات

سیدحسن نصرالله: اگر مقاومت نبود داعش در لبنان بود/اجازه نمی‌دهیم در عراق به مقدسات ما توهین کنند

دبیرکل حزب الله خاطرنشان کرد: دیگر زمانی که به احدی اجازه داده شود به مقدسات دینی ما اهانت کند، پایان یافته است و اجازه نمی‌دهیم در عراق به مقدسات ما توهین کنند و هرآنچه نیاز باشد انجام خواهیم داد.

 سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که اگر نیروهای مقاومت در وقت مناسب و به موقع وارد سوریه نشده بودند و با روش و اسلوب مناسب با تروریست‌های تکفیری مقابله نکرده بودند الان داعش وارد لبنان شده بود.

 دبیرکل حزب الله در یک سخنرانی در مراسم بیست و نهمین سالروز سازمان پیشاهنگی«المهدی» و همزمان با میلاد منجی عالم بشریت حضرت امام مهدی(عج)، اظهار داشت: چرا صداهایی که هنگام ورود حزب الله به سوریه بلند شده بود، امروز شنیده نمی‌شود و داعش را برای ورود به عراق محکوم نمی‌کنند.

 سید حسن نصرالله به سیطره داعش بر موصل و برخی مناطق دیگر عراق اشاره کرد و با قدردانی از مواضع مرجعیت دینی در نجف اشرف و دعوت آنان از مردم برای گرفتن سلاح و مقاومت در برابر تروریست‌ها، تاکید کرد که منظور از این فراخوانی حمایت از یک طایفه خاص نبوده و هدف حمایت از همه مردم و کشور عراق است.

 وی با طرح سئوالاتی در باره رفتار برخی کشورهای منطقه ای و عرب حوزه خلیج فارس در خصوص آنچه در عراق می‌گذرد، یک علامت سئوال در مقابل واقعیت موضع آمریکا قرار داد و با استناد به آیات و روایات گفت: شاید آنچه اتفاق می‌افتد خیر باشد و البته اطمینان داشته باشید که سحر به ساحر بازخواهد گشت.

 دبیرکل حزب الله خاطرنشان کرد: دیگر زمانی که به احدی اجازه داده شود به مقدسات دینی ما اهانت کند، پایان یافته است و اجازه نمی‌دهیم در عراق به مقدسات ما توهین کنند و هرآنچه نیاز باشد انجام خواهیم داد.

 سید حسن نصرالله اظهار داشت: در سوریه بارها گفتیم به مقام حضرت زینب(س) اهانت نکنید و در عراق هم می‌گوییم زمانی که به احدی اجازه داده شود به مقدسات دینی ما در نجف، کربلا و سامراء اهانت کنند و حریم این مقام های بزرگ را بشکنند، به پایان رسیده است.

 وی بار دیگر بر ضرورت انتخاب رییس جمهوری لبنان در سریعترین زمان ممکن و پایان وضعیت خالی بودن کرسی ریاست جمهوری تاکید کرد و گفت: خواستار یک رییس جمهوری هستیم که به مقاومت از پشت خنجر نزند.

 دبیرکل حزب الله از بهبود وضعیت امنیت داخلی ابراز خرسندی کرد و افزود: البته این بدان معنا نیست که وضعیت به حالت عادی برگشته و صددرصد طبیعی شده و باید همواره هوشیار و در وضعیت هشدار باشیم.

 براساس این گزارش، سید حسن نصرالله عصر روز(یکشنبه) گذشته در یک سخنرانی تلویزیونی در جمع اعضا و مسئولان حزب‌الله مسائل مختلف لبنان، منطقه و جهان بویژه تحولات عراق و سوریه را تشریح کرد.

 سخنان دبیرکل حزب‌الله در برخی رسانه های لبنانی هم از جمله روزنامه های السفیر و اللواء بصورت پراکنده منتشر شده است.

  • ۹۳/۰۳/۲۷
  • خادم السیدة زینب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی