مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

موضوعات

آیت الله سیستانی: کسانی که توان مقابله به تروریست‌ها دارند، داوطلب شوند

مرجع عالیقدر شیعیان در عراق تاکید کرده است: هر کسی که می تواند سلاح به دست گیرد و توان مقابله با ترویست ها را دارد، برای مقابله با تروریست ها داوطلب شود، زیرا دفاع از عراق وظیفه ملی است.

 تلویزیون عراق تاکید کرد مرجع عالیقدر شیعیان عراق، مردم و نیروهای مسلح و امنیتی این کشور را به دفاع از عراق و مقدسات و مقابله شجاعانه با تروریست ها فرا خواند.

 شیخ عبد المهدی کربلائی نماینده آیت الله العظمی سیستانی در خطبه های نماز جمعه امروز در مرقد مطهر امام حسین در شهر کربلای معلا گفت هر کسی که می تواند سلاح به دست گیرد و توان مقابله با ترویست ها را دارد، برای مقابله با تروریست ها داوطلب شود، زیرا دفاع از عراق وظیفه ملی است.

 وی با اشاره به اینکه، مرجعیت شیعه از تلاش های نیروهای مسلح عراق در مقابله با گروه های تروریستی حمایت می کند، افزود: ایشان این گروه ها را به شجاعت و صبر و پایداری دعوت می‌کند زیرا دفاع از عراق، وظیفه ملی است و همه باید برای دفاع از عراق وارد عمل شوند.

 کربلائی با بیان اینکه عراق با اوضاع بسیار خطرناکی روبرو شده است، افزود باید هوشیار باشیم که دفاع از عراق مسئولیت ملی و دینی خطیری است زیرا کشور و ملت عراق با چالش و خطری بزرگ روبرو شده اند و هدف حمله تروریست ها قرار گرفته اند و درنتیجه همه اقشار و طایفه های ملت عراق درمعرض این حمله قرار دارند و همگی باید باصبر و استقامت و شجاعانه سلاح در دست گیرند و با تروریست ها مقابله نمایند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی