مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

موضوعات

فرمانده مدافعان سامراء که بود؟

فرمانده مدافعان سامراء که بود؟

درود خدا بر مدافعان غیور حرمین عسکریین... خوشا به حال آنان که در ماه شعبان به فرماندهی مهدی زهرا(سلام الله علیهما) از حرم آل الله صیانت کردند... و خوشتر به حال آنان که در این راه "من المستشهدین بین یدیه" شدند و در رکاب امام زمانشان شهد شهادت را نوشیدند.

بسم الله قاصم الجبارین

یریدون لیطفؤوا نورالله بافواههم والله متم نوره ولو کره المشرکون

1. وقتی آمریکا عراق را به اشغال درآورد و صدام از قدرت کنار رفت، تفنگداران آمریکایی در اقدامی مضحک و احمقانه در پی "مهدی"(امام موعود شیعیان) به گشت خانه به خانه عراقیها بویژه روحانیان شیعه پرداختند تا ضمن بازداشت امام غایب شیعیان، به دهها سال دردسر خود - که از تفکر مهدویت و انتظار ربشه می گرفت- در جهان اسلام بویژه جوامع شیعی خاتمه دهند.

2. با پیروزی انقلاب اسلامی، تفکر اسلام سیاسی و انقلابی در جهان اسلام مطرح شد و مورد استقبال قرار گرفت. این انقلاب همچنین با حمایت بی سابقه اش از ملت فلسطین و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، ابرقدرت غرب و صهیونبسم را بشدت تحقیر کرد و به همبن دلیل مورد استقبال گسترده جهانیان بویژه مسلمانان ـ اعم ار شیعه و سنی ـ قرار گرفت.

3. آمریکا برای رویارویی با انقلابی که خمینی کبیر موجد آن بود، وهابیت را به شکل گسترده ای به میدان آورد و از دل آن، جریان تروریستی تکفیر را به راه انداخت. این جریان ابتدا با انفجار مشکوک مرکز تجارت جهانی( برجهای دوقلو) در نیوبورک، ژست ضد آمریکایی به خود گرفت تا در مقابل انفلاب اسلامی ایران، جریانی مثلا انقلابی و بظاهر مرتبط با اهل سنت نیز فد علم کند تا در میان برادران اهل سنت به جذب عناصر علاقمند به انقلاب اسلامی بپردازد و آنان را از پیوستن به جبهه مقاومت اسلامی، دور سازد، اما این جریان به تدریج ماهیت خود را نشان داد و به سوی ضدیت تام وتمام با شیعه و جریان اصیل مقاومت اسلامی میل کرد.

4. دشمن تصمیم داشت در ایام نبمه شعبان با تصرف سامرا و نبش مزارهای مقدسه و تخریب سرداب غیبت و جنایات دیگر به شیعه اثبات کند که اگر امام زمان شما واقعا وجود و حضور دارد، چرا از حرم و حریم خود وپدران و نوامیسش صیانت نمی کند؟

5. همچنین می دانیم که امام خمینی(ره) غزلی دارند که در یک بیت آن چنین سروده و پیش بینی کرده اند که:

روزها می گذرد حادثه ها می آید  /  انتظار فرج ار نیمه خرداد کشم

دشمن، ایام سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و نیمه خرداد ماه را برای این عملیات انتخاب کرد تا با اطمینان کاملی که از پیروزی خود داشت، ضمن به سخره گرفتن پیش بینی امام، این پیام را بفرستد که در سالروز ارتحال امام و نیمه خرداد، با اشغال سامرا و هدم و نبش قبور حرم مطهر این شهر، مقاومت اسلامی به محاق رفته و بزودی دفن می شود.

6. داعش می خواست اعیاد شعبانیه ـ بویژه نیمه شعبان ـ را در کام شیعیان تلخ کند و آن را به عزا مبدل سازد، لذا با بهره گیری از هزاران نفر از آموزش دیده ترین نیروهای خود و فداییان صدام (و نیز ستون پنجم در درون شهر) به سامرا و حریم مقدس عسکریین (علیهما السلام) و حضرت نرجس خاتون و حضرت حکیمه خاتون(سلام الله علیهما) مادر و عمه بزرگوار حضرت حجت بن الحسن العسکری( عجل الله تعالی فرجه الشریف) یورش برد و بزودی تقریبا تمامی شهر- بجز حرم - را به تصرف درآورد ولی آنچه به ظاهر مشاهده شد این بود که اندک نیروی مدافع حرمین و فدائیان مهدی (ارواحنا له الفداء) با صولت حیدری و هیبت مهدوی دماغ این گرگهای خونخوار را به خاک مالیدند.

7. در باب نیروهای مهاجم به سامرا باید گفت که آنان دوره های مختلف جنگی را دیده و از آمادگی رزمی بسیار بالایی برخوردار بودند تا آنجا که بنابه برخی گزارشها هنگام تمرین، آن ها را به جنگ با گرگ های درنده و گرسنه می فرستادند و آن ها جوری گرگ هارا می دریدند که آن حیوانات وحشی هم از برابر این عناصر می گریختند.

*  *  *

حال باید دشمنان مکتب اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامی به این پرسش پاسخ دهند که با محاسبات مادی و ظاهری آیا واقعا اندک مدافعان حرم مطهر عسکریین(ع) ـ که آموزشهای رزمی چندانی نبز ندیده بودند ـ می توانستند از عهده هزاران حیوان انسان نما برآیند؟ یا آن مدافعان به همراه ملائکة الله تجلی دست غیبی حضرت مهدی(علیه السلام) بودند که به دفاع از حرم امامین عسکریین و نوامیس امام عصر (صلوات الله علیهم) برآمده بودند؟

ما شیعیان اعتقاد راسخ داریم که این حضرت ولی عصر( علیه السلام) بوده که عملیات دفاع از سامرا را فرماندهی و راهبری می کرده است. آن ها می خواستند در پیشگاه جهانیان، اعتقاد ما به امام زمان (علیه السلام) و اصل اصیل مهدویت را به چالش بکشند؛ اما شکست مفتضحانه شان این "تهدیدعظیم" را به "فرصتی تاریخی" مبدل ساخت و بار دیگر حقانیت، تفوق و الهی بودن مقاومت اسلامی را در برابر دیدگان جهانیان به نمایش گذارد.

مدعی خواست که از بن بر کند ریشه ما  /  غافل از آنکه خدا هست در اندیشه ما

درود خدا بر مدافعان غیور حرمین عسکریین... خوشا به حال آنان که در ماه شعبان به فرماندهی مهدی زهرا(سلام الله علیهما) از حرم آل الله صیانت کردند... و خوشتر به حال آنان که در این راه "من المستشهدین بین یدیه" شدند و در رکاب امام زمانشان شهد شهادت را نوشیدند.

طوبی و هنیئاً لهم و یا لیتنا کنا معهم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی