مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

موضوعات

پیام آیت‌الله حائری شیرازی به مناسبت شهادت سردار حاج عبدالله اسکندری

خلاصه

نماینده فارس در مجلس خبرگان رهبری با تبریک و تسلیت شهادت سردار حاج عبدالله اسکندری در سوریه یادآور شد: آن بزرگ مرتبه، سرداری است که سرش را به مثابه سرداران کربلا برای گرفتن جایزه از دشمنان اهل بیت(ع) از شهری به شهری بردند.

آیت الله محی الدین حائری شیراز نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری در پیامی شهادت سردار رشید اسلام حاج عبدالله اسکندری مدافع حرم مطهر حضرت زینب(س) در سوریه را تبریک و تسلیت گفت.

در این پیام که روز جمعه صادر شد و با آیه مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا آغاز شده، آمده است: شهادت سرافرازانه سردار رشید اسلام در جبهه های هشت سال دفاع مقدس و رییس سابق و پرتلاش بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس و بالاخره فرمانده جبهه مقاومت برای دفاع از حریم حرم اهل‌بیت(علیهم السلام) حاج عبدالله اسکندری را تبریک و تسلیت می‌گویم.

آیت الله حائری شیرازی در این پیام یادآور شد: آن بزرگ مرتبه، سرداری است که سرش را به مثابه سرداران کربلا برای گرفتن جایزه از دشمنان اهل بیت(ع) از شهری به شهری بردند.

نماینده مردم فارس در این پیام افزود: گوارا باد بر خانواده او این افتخار و گرامی باد بر سایر برادران دینی پیروی از آن بزرگوار که با خدای خود پیمان سربازی بسته بود و به عهد خود نیز تمام کمال عمل نمود.

در ادامه این پیام آمده است: یعقوب(ع) طبق مشیت الهی حاضر نشد برادر یوسف را بدون گرفتن وثیقه الهی به برادرانش بسپارد، طبیعی است که خداوند متعال هم طبق مشیت خود بدون اخذ وثیقه حضرت بقیه الله الاعظم را به میان امت برنخواهد گرداند.

انتهای پیام نماینده فارس در مجلس خبرگان حاکیست: از نیمه خرداد 42 تاکنون و تقدیم شهدا و جانبازانی چون حاج عبدالله اسکندری، تقدیم وثیقه امت برای وصال آن امام منتظر است، مبارک باد بر این خانواده عزیز که در مقابل آنچه تقدیم کردند بزرگترین پاداش را که همانا دیدن روی آنکه همه عمر منتظرش بودیم، دریافت خواهند کرد.

حاج عبدالله اسکندری مدیرکل سابق بنیاد شهید استان فارس پس از عمری جهاد و خدمت صادقانه که سالیان دراز در آرزوی شهادت بود با حضور در حرم مطهر حضرت زینب(س) و در کسوت مدافعان حرم آل الله به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نظرات  (۲)

اون شهید خودش را از زمین جدا کرد و رفت
زمین برای همچین اشخاصی زندان است
پاسخ:
پاسخ: لبیک یا زینب
شهادت هنر مردان خداست
و آن مرد اهل خدا بود
یاعلی
پاسخ:
پاسخ: یاعلی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی