مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

موضوعات

تشییع پیکر دو شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) در حرم حضرت معصومه(س) تصاویر

تشییع پیکر دو شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) در حرم حضرت معصومه(س) + تصاویر

در مراسم تشییع پیکر دو شهید مدافع حرم عقلیه‌ی بنی‌هاشم، حضرت زینب کبری(س) که از اعضای گردان "فاطمیون" در سوریه بودند طلاب، علما، روحانیون، هیئات مذهبی و اقشار مختلف مردم قم حضور داشتند.

مراسم تشییع پیکر دو تن از مدافعان حرم حضرت زینب(س) که در درگیری با تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسیدند عصر روز پنجشنبه در شهر مقدس قم برگزار شد.

پیکر شهید بی سر «سید احمد حسینی» و شهید «حسین محمودی» روز پنجشنبه با حضور خیل عظیم مردم شهید پرور قم از مسجد امام حسن عسکری(ع) به طرف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) تشییع شد.

در مراسم تشییع پیکر این دو شهید مهاجر افغانستانی که از اعضای گردان "فاطمیون" در سوریه بودند طلاب، علما، روحانیون، هیئات مذهبی و اقشار مختلف مردم شهیدپرور قم حضور داشتند.

گردان فاطمیون که متشکل از شیعیان افغانستان می‎باشد٬ عملکرد قابل توجهی در صیانت از مقدسات اسلامی در سوریه داشته و تا کنون دهها تن از شهدای این گردان در شهرهای قم، مشهد، اصفهان و تهران تشییع شده است.

آیت‌الله حائری شیرازی عضو مجلس خبرگان رهبری که پس از اقامه نماز بر پیکر این دو شهید والامقام با تاکید بر اینکه این دو شهید در عالم دیگر دستشان از ما باز تر است و از این واقعه بسیار خوشنود هستند، شهادت آنان را به خانواده‌هایشان تبریک گفت.

وی افزود: این شهیدان عمرشان را در راه رضای خدا خرج کرده اند و اهل بیت هیچ زمان کسانی که به آنها خدمتی کرده باشند را فراموش نمی کنند.

گردان فاطمیون متشکل از شیعیان افغانستان در کنار گردان‌های "کتائب اهل الحق"٬ "فاطمیون"٬ "خدام العقیلة"٬ "ذوالفقار" و "اباالفضل العباس" از زمان آغاز بحران سوریه دفاع از حرم حضرت زینب و رقیه سلام الله علیهما٬ بقاع متبرکه و مناطق شیعه نشین سوریه را برعهده گرفته‌اند.

نظرات  (۶)

خداوند این شهدا را مورد رحمت خود قرار دهد
پاسخ:
پاسخ: یاعلی
  • فدائیان حسین
  • با عرض سلام و خسته نباشید
    وبلاگ خوبی دارید
    پاسخ:
    پاسخ: یاعلی
    همیشه از وبلاگ شما بازدید می کنم موفق باشید
    پاسخ:
    پاسخ: یاعلی
    انشا الله که دست ما را هم بگیرند
    پاسخ:
    پاسخ: انشا الله
    سلام
    تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
    " تصاویر تشییع پیکر دو شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) در حرم حضرت معصومه(س) "
    با آدرس:http://harfeto.ir/?q=node/26571
    در این سایت انتشار یافت.
    چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
    یا علی
    پاسخ:
    پاسخ: یاعلی
    سلام و عرض خسته نباشید
    پاسخ:
    پاسخ: یاعلی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی