مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

موضوعات

تشییع باشکوه پیکر رزمنده نوجوان حزب‌الله + تصاویر

تشییع باشکوه پیکر رزمنده نوجوان حزب‌الله + تصاویر

نوجوان مجاهد حزب‌الله که برای دفاع از حرم مطهر حضرت زینب(س) و مقدسات اسلامی به سوریه رفته بود در درگیری با تروریست‌های تکفیری به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

حزب‌الله و مقاومت اسلامی و اهالی منطقه سکسکیه جنوبی لبنان پیکر یکی دیگر از شهدای مجاهد حزب‌الله لبنان را که در حین انجام وظیفه جهادی در سوریه به شهادت رسید، تشییع کردند.

رزمنده مجاهد «محمد یوسف فواز» با کنیه "مرتضى" که برای دفاع از حرم مطهر حضرت زینب(س) و مقدسات اسلامی به سوریه رفته بود در درگیری با تروریست‌های تکفیری به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مراسم تشییع پیکر این نوجوان شهید با حضور گسترده مردم منطقه، تعدادی از مقامات سیاسی حزبی، علماء و همچنین فعالان اجتماعی از روبروی منزلش تشییع شد.

کاروان تشییع پیکر این شهید درحالی که تشییع‌کنندگان پرچم حزب‌الله، تصاویری از امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و رهبران مقاومت اسلامی را در دست داشتند خیابان‌های سکسکیه جنوبی را فراگرفت و به گلزار شهدای این شهر جنوبی لبنان رسید.

پیکر این شهید پس از اقامه نماز به امامت «شیخ خضر عامر لیوارى الثرى» در گلزار شهدای شهر سکسکیه و در جوار سایر شهدای حزب‌الله به خاک سپرده شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی