مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

موضوعات

یوسف حفیظ" مدافع حرم لبنانی به شهادت رسید

یوسف حفیظ" مدافع حرم لبنانی به شهادت رسید

منابع وابسته به جنبش "حزب الله" لبنان بامداد امروز ـ دوشنبه هفتم بهمن ماه ـ با انتشار تصاویری از یک جوان عضو این حزب٬ از شهادت وی خبر داد.

این منابع با انتشار بیانیه‎ای اعلام کردند: با تمام عزت و افتخار مژده می‎دهیم که «یوسف حسن حفیظ» یکی دیگر از مجاهدان حزب الله لبنان در حین "انجام وظیفه جهادی٬ دفاع از بقاع متبرکه و حرم حضرت زینب(س) و حفاظت از مناطق شیعه نشین به شهادت رسید.

این شهید والامقام که شامگاه شنبه ـ پنجم بهمن ماه ـ به مقام رفیع شهادت نایل شد؛ ساعت 3:30 بامداد امروز بر روی دستان خیل عظیم مردم بیروت تشییع شد.

پس از اقامه نماز بر یوسف حفیظ٬ پیکر مطهر این جوان لبنانی در آرامگاه منطقه "الاوزاعی" واقع در ضاحیه جنوبی بیروت به خاک سپرده شد.

گفتنی است٬ «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان٬ روز 25 مرداد سال جاری به مناسبت هفتمین سالگرد پیروزی مقاومت حزب الله در سال 2008 در منطقه "عیتا الشعب" واقع در مرز جنوبی لبنان صراحتا اعلام کرد که نیروهای این حزب را برای صیانت از مقدسات شیعه به کشور سوریه اعزام می‎کند و در ادامه گفت: به خدا سوگند قسم می خورم اگر ضرورت ایجاب کند من شخصا به اتفاق همه اعضای حزب الله به سوریه می روم و می‌جنگم.

نظرات  (۳)

سلام وبلاگ متفاوتی دارید
موفق باشید

یاعلی مدد
وبلاگ متفاوتی دارید
سلام ممنون ک اومدی !!بازم بیایید

پاسخ:
پاسخ:
باتشکر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی