مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

موضوعات

آیت‌الله نوری همدانی: مصیبت اصلی مسلمانان، تکفیری‏ها هستند

آیت‌الله نوری همدانی: مصیبت اصلی مسلمانان، تکفیری‏ها هستند

به گزارش مدافعون ـ آیت‌الله العظمی نوری همدانی امروز در دیدار حمده سعید مفتی اعظم تونس، در خصوص راهکار مقابله با تهاجمات کشورهای غربی و تکفیری گفتند: راهکار مقابله با هجمه‏ها ارتباط و اتحاد بین مسلمانان و ارتباط هر چه بیشتر بین علمای فریقین است.

ایشان در ادامه با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه اظهار کردند: حرکت اسلامی انسانی بیداری اسلامی در منطقه آغاز شده و دلیل اسلامی بودن آن فریاد الله اکبر است.

http://www.abna.co/a/uploads/447/8/447827.jpg

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به تسلط استکبار جهانی بر کشورهای اسلامی خاطرنشان کردند: آغاز بیداری اسلامی اخیر از کشور تونس بود و این نشان از عظمت این کشور دارد.

آیت الله نوری همدانی در خصوص تلاش استکبار غرب برای تفرقه بین مسلمین گفتند: استکبار که منافع خود را با بیداری اسلامی در خطر می‏بیند درصدد ایجاد تفرقه بین مسلمانان و از بین بردن موج بیداری اسلامی است.

ایشان افزودند: مصیبت اصلی مسلمانان، تکفیری‏ها هستند که دست نشانده استکبارند و راه مقابله با آنها اتحاد و همبستگی ماست.

همچنین در این دیدار، شیخ حمده سعید مفتی اعظم تونس درباره خطر تکفیری ها در منطقه گفت: تکفیری ها سم مهلکی برای جهان اسلام و به ویژه اعراب محسوب می شوند.

وی دیدار های علمای منطقه با علمای ایران را سبب ارتقای روابط دوستانه دانست و گفت: ادامه روابط بین علمای منطقه ذهنیت ساختگی غرب علیه ایران را از بین می برد.

نظرات  (۱)

  • خیمگاه حضرت عباس
  • واقعا که این وهابیهای خبیث سگان جهنمد
    لعنت خدا و ملائکش بر دشمنان اهل بیت
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی