مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

موضوعات

جعل احادیث پیامبر(ص) برای انجام عملیات انتحاری



جعل احادیث پیامبر(ص) برای انجام عملیات انتحاری

به گزارش خبرگزاری مدافعون ـ سازمان های تروریستی با تحریف قرآن و جعل احادیث پیامبر اسلام(ص) افراد را برای انجام عملیات انتحاری جذب می‌کنند.

شبکه تلویزیونی العراقیه گزارش داد: گروه های تروریستی تلاش دارند از طریق شستشوی مغزی عناصر فریب خورده آنها را به سوی خود جذب و از آنها برای انجام عملیات انتحاری استفاده کنند.

«حاکم الزاملی» عضو فراکسیون امنیتی - دفاعی پارلمان عراق در این باره گفت: سازمان‌های تروریستی با استفاده از روش های متفاوفت مانند تشویق، ارعاب و خرید جان افراد فرومایه با پول و نیز دیگر روش‌های بسیار خبیثانه بر عقل افراد ساده لوح مسلط شوند و در نهایت آنها را برای انجام عملیات انتحاری آماده کنند.

«مظفر الربیعی» از وزارت فرهنگ عراق در این باره گفت: برخی‌ها تلاش دارند با ایدئولوژی های تاریک اندیشانه فکر جوانان را آشفته کنند، و آنها را از مسیر درستی که پیامبر بزرگ اسلام(ص) به همه توصیه کرده بود، منحرف کنند.

«طه شاوی» استاد دانشگاه نهرین بغداد درباره نحوه جذب جوانان از سوی تکفیری ها گفت: سازمان های تروریستی از میان جوانان مناطق محروم، بی سواد و ناآگاه طعمه های خود را انتخاب می‌کنند.

وی افزود: بیشتر افرادی که دچار فقر فرهنگی و فقر مالی هستند، به دام گروه‌های تکفیری می‌افتند.

«سرلشکر محمود زاهر» کارشناس امنیتی از قاهره انجام عملیات انتحاری گفت: واقعیت این است که دو مسئله در خصوص به کارگیری افراد به سازمانهای تروریستی ارتباط دارد، یکی نیاز مالی و دیگر افراد سابقه دار (مجرمان) است.

وی افزود: گروه های تروریستی به افرادی که به عضویت آن درمی آیند، به دروغ می گویند، که پس از انجام عملیات آنها وارد بهشت خواهند شد، و این که دنیا زائل است و زندگی آخرت ماندگار است، آنها را فریب می‌دهند.

از این رو آنها پس از جذب از سوی کشورهای عربی و غربی به خدمت گرفته می شوند، و از همه مهمتر تامین مالی این گروه ها است که، نقش مهم در گسترش دامنه فعالیت عملیات تروریستی این گروه‌ها دارد.

  • ۹۲/۱۰/۲۷
  • خادم السیدة زینب

پیامبر

مدافعون

سلفی

تروریست ها

تکفیری ها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی