مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

موضوعات

اعزام تروریست‌های وهابی برای ترور مداحان ایرانی!

اعزام تروریست‌های وهابی برای ترور مداحان ایرانی!

در حالی که تحولات اخیر در منطقه و جهان در کنار دیپلماسی فعال ایران، باعث شده ‌که خطر جعلی ایران‌هراسی به تدریج رنگ ببازد، ‌خطر واقعی افراط‌گرایی و خشونت‌طلبی برای منطقه و جهان، خود را بیش از پیش نمایان ساخته است.

http://www.abna.co/a/uploads/485/6/485699.jpg

عدم حضور فعال ایران در مجامع جهانی، ‌این فرصت را فراهم کرده بود که برخی‌ کشورهای جهان و منطقه با ترسیم خطر جعلی ایران‌هراسی، خط افراط‌گرایی و خشونت را که خود مروج آن بودند، از چشم‌ها و اذهان جهانیان دور نگه دارند؛ اما تعاملات اخیر ایران در عرصه بین‌اللمل، آنان را ناگزیر کرده‌ که به دلیل برخورد با موفقیت‌های بین‌المللی ایران، ماهیت افراط‌گری و خشونت‌گرایی خود را به قصد انتقام نمایان کنند. ترور‌ها و بمب‌گذاری‌های اخیر در عراق، سوریه و لبنان که همگی با کمک جریان وهابیت حاکم بر عربستان سعودی انجام شده، نمونه‌ای از این موارد به شمار می‌آیند.

در همین راستا، یکی از منابع اطلاعاتی ما خبر داده‌اند که جریانات وهابی سعودی به تازگی در یک اقدام هماهنگ با جریانات وهابی در پاکستان، شمار چشمگیری از تروریست‌های وهابی را به ایران فرستاده‌اند تا با ورود به مجالس اهل بیت، عملیات تروریستی خود را انجام دهند.

بر پایه این گزارش جریانات وهابی با این توجیه که در مراسم اهل بیت در ایران، به اعتقادات آنان توهین می‌شود، درصددند که علاوه بر ایجاد ترس و وحشت در میان دوستداران اهل بیت، کار همیشگی خود در ایجاد تفرقه میان شیعه و اهل تسنن را نیز وسعت بخشند. به همین دلیل، هم‌اکنون آنان‌ چند مداح و ذاکر اهل بیت را‌ هدف خود ‌گرفته‌اند و برنامه‌هایی ‌برای اعزام تروریست و انجام اعمال تروریستی علیه آنان سازماندهی کرده‌اند.

این گزارش می‌افزاید، به نظر می‌رسد‌ هر چه تعاملات ایران در منطقه و محیط بین‌الملل فزونی گیرد و منطقه و جهان خود را از خطر خود ساخته ایران هراسی جدا کند، بیش از پیش خطر واقعی افراط‌گرایی و خشونت‌ورزی را در منطقه ـ که سعودی‌ها عامل اصلی آن هستند ـ حس خواهد کرد و لابد چاره‌ای نخواهد داشت که دیگر چشم بر این افراط‌گرایی‌ها نبندند و به فکر مقابله با آن باشند.

اگر افراط‌گرایان منطقه‌ای و تروریست‌های وهابی، این روز‌ها برای برهم زدن مجالس اهل بیت و در حقیقت‌ ایجاد نزاع میان شیعه و سنی و بهره‌برداری از این موضوعات، دست به کار شده‌اند و مداحان ایرانی را هدف قرار گرفته‌اند، فردا و فرداهای دیگر برنامه‌های دیگری ‌برای رسیدن به اهداف خود پیاده خواهند کرد و همه این مسائل هشیاری جدی ایرانیان را می‌طلبد.

نظرات  (۱)

سلام علیکم
ان شالله موفق باشید یا حق...
التماس دعا...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی