مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

موضوعات

آیت‌الله نوری ‌همدانی: وهابیون به ساحت مقدس پیامبر(ص) نیز جسارت می‌کنند



آیت‌الله نوری ‌همدانی: وهابیون به ساحت مقدس پیامبر(ص) نیز جسارت می‌کنند

مدافعون ـ آیت الله نوری همدانی در درس خارج اصول خود در مسجد اعظم، اظهار کردند: وهابیون به دلیل بدفهمی و کج فهمی حتی به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) نیز جسارت می‌کنند.

ایشان در ادامه سخنان خود با اشاره جایگاه نهج البلاغه، گفتند: مطالب به روز و بسیار آموزنده‌ای در این کتاب شریف وجود دارد که باید از آن بهره ببریم.

این مرجع تقلید با اشاره به شرح نهج البلاغه ابن ابی الحدید، افزودند: علمای بزرگی از اهل سنت چون ابن ابی الحدید در آثار خود فضائل حضرت امیرالمومنین علی(ع) را ذکر کرده‌اند و باید با استفاده از معارف علوی، دنیا و آخرت خود را آباد کنیم.

آیت‌الله نوری همدانی گفتند: ما قائل به عالم برزخ بوده و معتقدیم که اگر انسان اعمال خوبی انجام داده باشد، در آخرت از نعمت‌های فراوانی متنعم می‌شود.

ایشان در ادامه اظهار کردند: پیامبراسلام(ص) در جنگ بدر کنار چاه‌های بدر با کشته شدگان مشرکان حرف زدند، اصحاب خطاب به حضرت گفتند، آیا با مردگان حرف می‌زنید، حضرت فرمودند مردگان از زنده‌ها بیشتر می‌دانند.


                                                                  تارنمای مدافعون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی