مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

موضوعات

300 تروریست انگلیسی علیه نظام بشار اسد می‌جنگند



300 تروریست انگلیسی علیه نظام بشار اسد می‌جنگند

مدافعون ـ در حالی که بیش از 1000 شبه نظامی از کشورهای غربی در گروه های مختلف تروریستی در سوریه عضویت دارند از این تعداد بیش از 300 نفر را اتباع انگلیسی تشکیل داده اند.بر اساس این گزارش منابع اطلاعاتی انگلیس اعلام کردند، شبه نظامیانی که برای مقابله با دولت بشار اسد به سوریه رفته اند پس از بازگشت به انگلیس تهدید بزرگ امنیتی بر ضد این کشور به شمار می روند.

بسیاری از شبه نظامیان انگلیسی که برای جنگ با دولت بشار اسد به سوریه می روند با گروه های وابسته به القاعده در ارتباط هستند. یک منبع آگاه اطلاعاتی انگلیس در این باره گفت، شبه نظامیانی که برای مقابله با دولت سوریه به این کشور می روند با تازه ترین تکنیک های تروریستی آشنا می شوند و این مساله تهدیدی بزرگی برای امنیت ملی انگلیس به شمار می رود.

تازه ترین گزارش آسوشیتدپرس نیز نشان می دهد تعداد اتباع غربی که در شش ماه گذشته برای جنگ به سوریه رفته اند به شدت افزایش داشته است. سوریه از مارس 2011 میلادی با بحران و جنگ داخلی روبرو است و بسیاری از کشورهای غربی و عربی از شبه نظامیان تکفیری این کشور حمایت می کنند.


تارنمای مدافعون                        

  • ۹۲/۰۹/۱۳
  • خادم السیدة زینب

مدافعون

سوریه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی