مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

موضوعات

آیت‌الله نوری همدانی: افیون بودن دین را غربی‌ها ساختند


آیت‌الله نوری همدانی: افیون بودن دین را غربی‌ها ساختند

مدافعون ـ آیت‌الله العظمی نوری همدانی ظهر امروز در جمع گروهی از دانشجویان دانشگاه امام حسین(ع) با اشاره به برنامه ای که به عنوان اسلام هراسی در برخی از کشورها به راه افتاده است اظهار کردند: اسلام ناب آن است که حکومتی مقتدر را به وجود می‌آورد و استکبارستیزی را در دستور کار دارد و غرب از این نوع اسلام می‌ترسد و پروژه اسلام‌هراسی را علیه آن به راه انداخته است.

ایشان افزودند: دشمن می‌داند که باید اسلام ناب را سرکوب و این‌گونه تبلیغ کند که اسلام 1400 سال پیش آمده و پاسخگوی نیازهای امروز نیست ضمن اینکه القای جدایی دین از سیاست نیز جزو حربه‌های دشمنان محسوب می‌‌شود.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه دشمنان می‌گویند اسلام نظری منفی نسبت به زنان دارد تصریح کردند: با این حربه می‌خواهند نیمی از جمعیت جهان را که زنان باشند نسبت به اسلام بدبین کنند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه اصطلاح افیون بودن دین را هم غربی‌ها ساختند خاطر نشان کردند: این موضوع توسط غربی ها برنامه ریزی شده تا چهره دین را مسخ شود و این دامی بزرگ بود که در راه تضعیف مسلمانان و مومنان به کار گرفته شد.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به این موضوع که دشمنان همواره سعی کرده‌اند غرب را بزرگ و مترقی جلوه دهند عنوان کردند: تا پیش از انقلاب مردم به دنیای غرب با دیدی تحسین‌آمیز و با عظمت نگاه می‌کردند و آنها را روشنفکر و خودی‌ها را مرتجع می‌دانستند.

ایشان جهل و نادانی را دستاورد غرب‌زدگی دانسته و افزودند: امام خمینی(ره) عباراتی مانند مستکبران و مستضعفان را مطرح فرمودند تا به مردم نشان دهند نتایج غربزدگی چه می‌تواند باشد.

استاد برجسته حوزه علمیه قم تصریح کردند: بدبین ساختن جوانان مسلمان نسبت به دین و روحانیت در راستای سرسپرده کردن آنان از جمله پروژه‌های دشمنان بود؛ تا پیش از انقلاب وکلای مجلس ما همه جزو لژهای فراماسونری بودند و همین افراد قوانین و سرنوشت ملت ایران را تعیین می‌کردند.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه پست‌های کلیدی در زمان شاه در اختیار فراماسون‌ها بود گفتند: خودبزرگ‌بینی و خودبزرگ‌سازی از جمله کارهایی بود که این افراد انجام می‌دادند در حالی‌که استضعاف فکری و فرهنگی گریبان مردم را گرفته بود.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به اعدام شیخ فضل‌الله نوری در دوران قاجار خاطرنشان کردند: تقویت رژیم صهیونیستی توسط کشورهای استعماری برای ایجاد اختلاف میان مسلمانان و نیز تضعیف آنان بود قتل و اعدام علما و روحانیت در دوران‌های مختلف هم جزو حربه‌های دشمنان محسوب می‌شود.

ایشان اظهار کردند: پس از کودتای 28 مرداد 1332 تا پیروزی انقلاب ایران زیر سلطه آمریکا قرار گرفت ولی امام خمینی(ره) که مجاهدی قدرتمند و فریادگری با صلابت بود ندای اسلام ناب را در جهان طنین‌انداز کرد و موفق شد حکومت ستمشاهی را با عنایات الهی و به پشتیبانی مردم سرنگون سازد و حکومتی بر اساس دین بنیان نهد.

استاد برجسته حوزه علمیه قم دشمن‌شناسی و شناخت افکار و نقشه‌های مستکبران را بسیار مهم دانسته و تصریح کردند: باید همیشه هشیار و بیدار باشیم، اگر دشمن گزینه‌هایی را بر روی میز دارد گزینه‌های ما را هم اسلام مشخص کرده، نخستین گزینه ما نابودی اسرائیل است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی