مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

موضوعات

از ابتدای سال 2013 تاکنون کشته شدن 6200 نفر در حملات مرگبار عراق

از ابتدای سال 2013 تاکنون  کشته شدن 6200 نفر در حملات مرگبار عراق

کشته شدن 6200 نفر در حملات مرگبار عراق

در تازه ترین موج حملات تروریستی در عراق امروز سه شنبه حداقل 9 نفر در مناطق مختلف این کشور به خاک و خون کشیده شدند و تعداد قربانیان این حملات از ابتدای امسال تاکنون به بیش از 6200 نفر رسیده است.

بر اساس این گزارش تشدید خشونت های داخلی در عراق مقام های رسمی این کشور را مجبور کرده تا برای برقراری امنیت و مقابله با حملات تروریستی از جامعه بین المللی درخواست کمک کنند.گسترش فعالیت های تروریستی گروه های وابسته به القاعده همزمان با تشدید تنش و درگیری در سوریه تاثیر زیادی بر وخامت اوضاع امنیتی عراق داشته است.

در بمبگذاری های مختلف امروز در غرب بغداد، موصل، ابوغریب و ترمیه حداقل 9 نفر جان خود را از دست داده اند. در مرگبارترین حمله امروز دو بمب کنار جاده ای در نزدیکی شهرداری ترمیه در شمال بغداد منفجر شد. زمانی که مردم برای دیدن صحنه بمبگذاری تجمع کرده بودند دو عامل انتحاری نیز خود را در بین جمعیت منفجر کردند. در این حمله حداقل 7 نفر کشته و 15 نفر دیگر زخمی شدند.

خشونت های مرگبار در سایر مناطق عراق نیز موجب کشته شدن 2 نفر و زخمی شدن دهها نفر دیگر شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی