مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

موضوعات

آیت الله علوی گرگانی: ملتی که برای خدا کار کند شکست نمی خورد



آیت الله علوی گرگانی: ملتی که برای خدا کار کند شکست نمی خورد

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ آیت الله العظمی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از اعضای سپاه انصار مهدی(عج) با اشاره به اهمیت کار مجموعه های حفاظت اظهار کردند: مطلبی که عنوان می شود مربوط به یک گروه خاص نیست و مضامین قرآن باید مورد توجه همه انسان ها قرار بگیرد.

ایشان با اشاره به روایتی از اهل بیت(ع) افزودند: ایمان مردم به دو دسته تقسیم می شود و شامل یک دسته ایمان مومن مستقر و یک دسته ایمان مومن مستودع است.

مرجع تقلید شیعیان تصریح کردند: دسته ای از ایمان مردم ایمانشان ثابت است اما گروهی دیگر ایمانشان امانت است و از آن ها پس گرفته می شود زیرا از یاد برده اند که ایمانشان برای کیست و قرآنشان چیست و این به دلیل این است که ایمانشان بسیار ضعیف است.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اینکه این سوالاتی پس از مرگ از انسان پرسیده می شود خاطر نشان کردند: باید انسان با ایمانی درست بتواند به این سوالات پاسخ دهد و ایمان خود را همراه خود ببرد تا بتوانند به راحتی از جایگاه برزخ عبور کند.

ایشان با اشاره به دعای (من رضی الله) که از امام صادق(ع) نقل شده است عنوان کردند: مرور این دعا می تواند ایمان انسان را قوی کند و فرد بتواند در آن دنیا پاسخ سوالاتی که از او پرسیده می شود را بدهد.

استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به انجام عمل صالح در دنیا افزودند: این عمل صالح باید حتما با ایمان همراه باشد و الا به تنهایی ارزشی ندارد و در این مسیر باید تمامی اعمال صالح برای رضای خدا انجام شود و در این صورت است که این عمل صالح در آن دنیا نیز دارای ارزش است.

این مرجع تقلید با اشاره آیاتی از قرآن کریم تصریح کردند: در روز قیامت به اندازه نخ خرما به انسان ستم نمی شود و تمامی اعمل انسان محاسبه می شود و بر اساس آن اجر و مزد در نظر گرفته می شود.

آیت الله علوی گرگانی اظهار کردند: ملتی که برای خدا کار کند هیچ دشمنی نمی تواند بر آن مسلط  شود و نمی تواند آن را شکست دهد.

  • ۹۲/۰۹/۱۲
  • خادم السیدة زینب

آیت الله علوی گرگانی

حوزه

مدافعون

ایران

قم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی