مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

موضوعات

تکفیری ها خوارج هستند


روحانی سرشناس سنی لبنان ضمن محکوم کردن عملیات انتحاری گروههای تروریستی تکفیری در این کشور ، تکفیری ها را به خوارجی تشبیه کرد که علیه حضرت علی (ع) در نبرد نهروان خروج کردند.
به گزارش مدافعون به نقل از شبکه العالم ؛ شیخ ماهر حمود عاملان عملیات انتحاری را مظلومانی دانست که مورد شست و شوی مغزی قرار گرفته و به جای آن اندیشه خوارج و مارقین در مغزشان نهادینه شده است.

وی  از اینکه برخی جوانان گمراه آماده اند خود را برای یک هدف خیالی که شریعت،عقل و مصلحت آن را قبول ندارد، به هلاکت برسانند، ابراز شگفتی کرد و گفت: این به معنای آن است که مرحله آتی بسیار خطرناکتر از آن چیزی است که بسیاری تصور می کنند.

وی با اشاره به اینکه تمام طرفهای ذیربط باید بهانه های واهی برای چنین جنایاتی را از میان ببرند ، افزود :  متاسفانه برخی اینگونه بهانه می آورند که مداخله حزب الله در سوریه باعث ایجاد پدیده انتحاریها و افراط گرایان شده است، گویی گروه تروریستی فتح الاسلام و نبرد نهرالبارد در سال 2007 و تعدی به ارتش و غیرنظامیان لبنانی قبل و پس از آن سال را فراموش کرده اند.

این شیخ سنی یادآور شد: صاحبان چنین منطق منحرفی باید از آن دست برداشته و در مسیر اسلام صحیح و مصلحت ملی به دور از خیالپردازی قدم بردارند، چون تلاش برای توجیه جنایات تروریستی، به افراط گرایان برای ادامه انحراف و افراط گرایی شان کمک می کند.

وی از افراط گرایان تروریست خواست قواعد فقه اسلامی را مجددا مورد مطالعه قرار دهند چون رشد اندیشه خوارجی تکفیری که خون دیگران را مباح می داند خطری بزرگ به شمار می رود.
                                                                                                   تارنمای مدافعون

  • ۹۲/۰۹/۳۰
  • خادم السیدة زینب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی