مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

موضوعات

اعلام موجودیت حزب‌الله و مقاومت اسلامی سوریه

اعلام موجودیت حزب‌الله و مقاومت اسلامی سوریه

خلاصه

"مقاومت اسلامی در سوریه" که شاخه رسمی حزب الله سوریه است با اعلام خبر شهادت هشت تن از رزمندگانش برای اولین بار به صورت رسمی اعلام موجودیت کرد.

برای اولین بار پس از آغاز بحران در سوریه "مقاومت اسلامی در سوریه" شاخه رسمی حزب الله سوریه به صورت رسمی شهادت یک گروه از رزمندگان خود را تسلیت گفت.

برخی منابع خبری وابسته به حزب الله سوریه در گفتگو با پایگاه خبری- تحلیلی الحدث نیوز اعلام کردند که 8 تن از رزمندگان این گروه طی درگیری‌های جاری با تروریست‌ها در منطقه قدیمی "حمص" به شهادت رسیده اند،‌ این منابع تاکید کردند که اغلب رزمندگانی که به شهادت رسیده‌اند خود از اهالی حمص و روستاهای اطراف آن هستند.

این شهدا در روستاهای خود در سوریه تشییع خواهند شد، این منابع همچنین اعلام کردند که رزمندگان به شهادت رسیده تنها تعداد محدودی از افرادی هستند که در راه میهن‌ خود جان فشانی کردند.

گفته می‌شود این نیروها به صورت محدود در کنار ارتش سوریه به مبارزه با تروریست‌ها می‌پردازند و "حزب الله لبنان" نیز دائما تاکید کرده است که از نظر تعداد رزمندگان حضور محدودی در سوریه دارد و نیروهایش در کنار ارتش سوریه جنگیده و از آن پشتیبانی می‌کنند.

  • ۹۳/۰۱/۳۰
  • خادم السیدة زینب

نظرات  (۳)

  • آسمان مدیون زهراست
  • سلام.اجرتون با خانم زینب سلام الله علیها
    پاسخ:
    پاسخ: لبیک یا زینب
    انشا الله که حزب الله سوریه هم مثل حزب الله لبنان همیشه پیروز باشد
    پاسخ:
    پاسخ: یاعلی
    خیلی خوشحال شدم . درود و سلام بر حزب الله سوریه
    پاسخ:
    پاسخ: لبیک یا زینب
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی