مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

موضوعات

حمله خمپاره‌ای تروریست‌های داعش به حرم امامین عسکریین(ع)

حمله خمپاره‌ای تروریست‌های داعش به حرم امامین عسکریین(ع)

دو خمپاره روز چهارشنبه به سمت حرم مطهر امامین عسکریین(ع) شلیک شد اما این خمپاره‌ها به نزدیکی حرم اصابت کردند.

 گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام موسوم به "داعش" عصر چهارشنبه حرم امامین عسکریین علیهم السلام در شهر سامراء را هدف حمله خمپاره ای قرار دادند.

 یک منبع امنیتی عراق در سامراء با اعلام این خبر گفت: دو خمپاره روز چهارشنبه به سمت حرم مطهر شلیک شد اما این خمپاره‌ها به نزدیکی حرم اصابت کردند.

 شبکه تلویزیونی العالم نیز گزارش داد، در عملیات ارتش عراق با پشتیبانی جنگنده های نیروی هوایی در منطقه جرف الصخر در شمال بابل 42 تن از تروریست های داعش کشته و 20 نفر دیگر زخمی شدند.

 در این عملیات همچنین یک منزل مسکونی بمب گذاری شده منهدم شد.

 تخریب مقبره حضرت یونس توسط داعش

 یک منبع امنیتی در عراق نیز به پایگاه خبری المسله گفت: عناصر گروه تروریستی داعش با یورش به مقبره حضرت یونس (ع) در شهر موصل، به نبش قبر این پیامبر الهی اقدام کردند.

 عناصر داعش پیش از این با حمله به مقبره های حضرت یونس ، این دو بارگاه را تعطیل کردند و تمام کارکنان حاضر در این اماکن را ربودند.

 خبرگزاری رویترز نیز از ریاض گزارش داد، عربستان سعودی از استقرار 30 هزار نیرو در مرز این کشور با عراق پس از خروج نیروهای عراقی از این منطقه خبر داد.

  • ۹۳/۰۴/۱۲
  • خادم السیدة زینب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی