مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

موضوعات

تحرکات داعش برای نفوذ به کربلا

تحرکات داعش برای نفوذ به کربلا

منابع امنیتی عراق از استقرار نیروهای امنیتی این کشور در ۳ محور کربلای معلی و تحرکات داعش برای نفوذ به این استان خبر دادند.

 «عثمان الغنمی» فرماندهی عملیات فرات مرکزی امروز اعلام کرد که تروریست های داعش سعی دارند از طریق کامیون های حامل مواد غذایی و کمک های انسانی وارد کربلای معلی شوند.

 وی گفت: فرماندهی عملیات فرات مرکزی به نیروهای امنیتی و گارد مرزی به ویژه نیروهای مستقر در استان های همجوار الانبار و بابل دستور داده است اقدامات لازم و تدابیر امنیتی شدیدی را برای جلوگیری از نفوذ داعش به کربلا اتخاذ کنند.

 جاسم الفتلاوی معاون استاندار کربلاء امروز اعلام کرد که شمار زیادی از نیروهای ارتش و افراد داوطلب مقابله با داعش در نقاطی در کربلا که احتمال می رود از سوی داعش تهدید شوند مستقر شده اند.

 وی با بیان اینکه این نیروها در ۳ محور راهبردی در استان کربلا مستقر شده اند، اخبار منتشر شده مبنی بر اینکه گروه داعش بر گذرگاه های مرزی کربلا سیطره پیدا کرده اند را تکذیب کرد.

 جاسم الفتلاوی در ادامه گفت: نیروهای ارتش و افراد داوطلب و گارد مرزی به عمق ۲۰۰ کیلومتر خارج از مرزهای کربلا که منطقه ۱۶۰ نامیده می شود نفوذ کردند.

 این مقام محلی افزود: تبادل تجاری و عبور و مروز کامیون های حامل مواد غذایی از کشورهای همسایه به کربلا از طریق گذرگاه های این استان ادامه دارد.

  • ۹۳/۰۴/۰۹
  • خادم السیدة زینب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی