مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

موضوعات

داعش تصمیم گرفته است خانه کعبه را تخریب کند! + عکس

داعش تصمیم گرفته است خانه کعبه را تخریب کند! + عکس

یک عضو گروه تروریستی داعش اعلام کرده است که در حمله به عربستان سعودی و فتح این کشور، کعبه‌ای را که به جای خداوند عبادت می‌شود را تخریب می‌کنیم!

 عناصر تکفیری داعش که با عبور از بیابان‌های استان الانبار و پیشروی به سمت جنوب، از مرز عربستان گذشته و گذرگاه "عرعر" در خاک این کشور را تصرف کرد‌ه‌اند قصد تخریب خانه کعبه را گرفته‌اند!

 یکی از اعضای گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام موسوم به داعش تهدید به تخریب خانه خدا در مکه مکرمه کرد و نوشت: "به اذن خداوند بزودی با رهبری شیخنا ابغدادی (ابوبکر البغدادی رهبر داعش) عبادت کنندگان سنگ ها (یعنی حجاج بیت الله الحرام) را خواهیم کشت و کعبه را منهدم خواهیم کرد؛ زیرا به جای خداوند پرستیده می شود".

 «ابو تراب المقدسی» در پیامی که پس از پیام فوق الذکر در صفحه توییتر خود منتشر کرده است با بیان اینکه این مکان به خاطر خدا عبادت نمی‌شود افزود: "مردم برای لمس کردن سنگ ها به مکه می روند و نه به خاطر خدا"!

 وی در این پیام ادامه داده است: "به خدا قسم اگر عربستان را فتح کنیم کعبه‌ای را که به غیر از خدا عبادت می‌شود را تخریب خواهیم نمود".

 نشریه الحیات گزارش داد، یگان‌های داعش مستقر در استان الانبار که پیش از این، مناطق "طریبیل" و "الولید" در مرز عراق و سوریه را تصرف کرده بودند، با حرکت به سمت جنوب در بیابان‌های غرب عراق، به مرز عربستان رسیده و شهر مرزی عرعر را در خاک عربستان تصرف کردند.

 تهدید گروه تروریستی داعش رعب و وحشت را در دل پادشاه عربستان که خود حامی تروریست ها میباشد ایجاد کرده و وی امروز پیامی صادر کرد.

 «ملک عبدالله بن عبدالعزیز» روز شنبه در پیامی گفت که تروریسم را در همه شکل‌هایش رد می‌کند و اجازه نمی‌دهد گروهی تروریست این دین را به عنوان سپری برای پیشبرد منافع شخصی خود و آسیب زدن به مسلمانان یا حمله به سرزمین و شهروندانمان استفاده کند. ما با عزم و اراده، قاطعیت و همکاری مردم کشورمان این تروریست‌های مایه عذاب را بیرون می‌رانیم.

 ملک عبدالله در پیام خود با تاکید بر اینکه اسلام دین وحدت، برادری و انسجام است گفته است برخی مسلمانان از دین فاصله گرفته و فریب بدخواهان را خورده‌اند.

 پادشاه سعودی گفت که این عده بین اصلاحات و تروریسم تفاوتی قائل نیستند و نمی‌دانند که برخی می‌خواهند بین مسلمانان اختلاف بیندازند.

 وی ابراز امیدواری کرد که امنیت، صلح و ثبات به دنیای اسلام بازگردد و ارزش‌های خویشتنداری، عطوفت و محبت حفظ شود.

  • ۹۳/۰۴/۰۸
  • خادم السیدة زینب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی