مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

موضوعات

رژه "سرایا السلام" در شهرهای عراق برگزار شد

رژه "سرایا السلام" در شهرهای عراق برگزار شد

رژه نظامی اعضای "سرایا السلام" با هدف حمایت از مقدسات دینی در برابر گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام موسوم به "داعش" و به درخواست مقتدی صدر صورت گرفت.

هزاران تن از اعضای "سرایا السلام" رژه نظامی خود را در شهرک "الصدر" بغداد و دیگر شهرهای عراق آغاز کردند.

این رژه نظامی که با هدف حمایت از مقدسات دینی در برابر گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام موسوم به "داعش" و به درخواست مقتدی صدر صورت می‌گیرد، در استان‌های بغداد، بصره، نجف، کربلا، میسان، کرکوک، واسط، ذی قار و المثنی برگزار می‌شود.

مقتدی صدر پیشتر خواهان تشکیل "سرایا السلام" برای حمایت از امکان مقدس، مساجد، حسینه‌ها و کلیساها شده و اعلام کرده بود که همگان می‌توانند به این گردان‌ها بپیوندند.

شرکت کنندگان در این رژه یونیفورم نظامی بر تن کرده و پرچم عراق و تصاویر محمد صادق الصدر، پدر مقتدی صدر را در دست گرفتند.

از سوی دیگر 10 استان عراق در مرکز و جنوب این کشور اعلام کردند که تعداد داوطلبان آنها برای مقابله با داعش به دو میلیون تن رسیده است.

این در حالی است که مرجع عالیقدر شیعیان تاکید کرده است که درخواستش برای مقابله با داعش بوده است و درخواست این مرجعیت با هدف ایجاد شبه‌نظامیان طائفه‌ای نبوده است.

استانداران 10 استان در بیانیه‌ای مطبوعاتی پس از نشستی در هتل ریحان روتانا در مرکز کربلا اعلام کردند که در این نشست راه‌ها برای سازماندهی مشارکت داوطلبان و ایجاد فضای مناسب جهت موفقیت آمیز بودن حمایت مردمی از نیروهای مسلح و دستگاه‌های امنیتی مورد بررسی قرار گرفته است.

http://www.abna.ir/cache/image/2014/06/21/16d0e21954d3592b56303973c8d5f331.jpg

http://www.abna.ir/cache/image/2014/06/21/23a7e17f75fc4ce273a37a35107e0d8e.jpg

  • ۹۳/۰۳/۳۱
  • خادم السیدة زینب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی