مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

موضوعات

جبهه‌ النصره: همه شیعیان اهداف حملات انفجاری هستند

جبهه‌النصره: همه شیعیان اهداف حملات انفجاری هستند

مسئول بخش نظامی جبهه النصره در لبنان و سوریه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که این گروه مسئولیت انفجار ضهر البیدر را برعهده گرفته است.

 بعداز اینکه یک گروه تکفیری که خود را "تیپ آزادگان اهل سنت بعلبک" می‌خواند مسئولیت انفجار تروریستی انتحاری دیروز جمعه در ضهر البیدر منطقه بقاع لبنان را برعهده گرفت، گروه تکفیری "جبهه النصره" هم اعلام کرد که یک عنصر این گروه عامل این انفجار تروریستی بوده است.

 «ابی همام الشامی» معروف به «قاروق السوری» که خود را مسئول بخش نظامی جبهه النصره در لبنان و سوریه می‌خواند با صدور بیانیه ای اعلام کرد که این گروه مسئولیت انفجار ضهر البیدر را برعهده می‌گیرد و هدف آن ژنرال «عباس ابراهیم» فرمانده نیروهای امنیت عمومی لبنان بوده است.

 این گروه تروریستی تکفیری که با رژیم صهیونیستی علیه محور مقاومت همکاری می‌کند، در بیانیه خود هیچ اعتراضی به جنایات این رژیم علیه ملت مظلوم فلسطین نکرده است.

 در این بیانیه با تاکید به اینکه همه شیعیان و مسیحیان لبنان اهداف اقدامات تروریستی این گروه تکفیری هستند به حزب الله و نیروهای مقاومت ضد صهیونیستی حمله و تاکید شده است که عناصر این گروه مرتکب حملات تروریستی دیگری علیه شیعیان و مسیحیان لبنان خواهند شد.

 گروه تکفیری جبهه النصره تاکید کرده است که برای آزادی عناصر عضو گروه های تروریستی تکفیری که در زندان رومیه لبنان زندانی هستند، باید آزاد شوند و ژنرال شیعی «عباس ابراهیم » از جمله اهداف این گروه است.

 منابع خبری دیروز اعلام کردند که سازمان تروریستی رژیم صهیونیستی موساد نیز طرح ترور ژنرال ابراهیم را با کمک گروه‌های تروریستی تکفیری از جمله گردان‌های عبدالله عزام در دستور کار دارد.

 در انفجار تروریستی انتحاری روز جمعه ضهر البیدر در منطقه بقاع در شرق لبنان که گروه تروریستی تکفیری تیپ آزادگان اهل سنت بعلبک مسئولیت آن را برعهده گرفته ، «محمود جمال الدین» از نیروهای امنیتی لبنان شهید و بیش از 30 تن زخمی شدند.

 این انفجار زمانی رخ داد که ژنرال «عباس ابراهیم» فرمانده نیروهای امنیت عمومی لبنان چند ثانیه بعداز آن وارد این ایست و بازرسی شده بود.

  • ۹۳/۰۳/۳۱
  • خادم السیدة زینب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی