مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

موضوعات

آیت‌الله سیستانی: داعش باید بی درنگ از عراق بیرون رانده شود

آیت‌الله سیستانی: داعش باید بی درنگ از عراق بیرون رانده شود

مرجع عالیقدر شیعیان در نجف اشرف خواستار جلوگیری از هرگونه مظاهر مسلحانه غیرقانونی شده و بر ضرورت پیوستن داوطلبان به نیروهای امنیتی تاکید کردند.

 
شبکه تلویزیونی المیادین لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد، آیت الله العظمی سیستانی مرجع دینی عراقی خواستار جلوگیری از هرگونه مظاهر مسلحانه غیرقانونی شد و بر ضرورت پیوستن داوطلبان به نیروهای امنیتی تاکید کرد.

مرجع عالیقدر شیعیان تاکید کرده‌اند که گروه تروریستی داعش باید بی درنگ از عراق بیرون رانده شود.

همچنان شهروندان عراقی از شهرهای مختلف عراق در پاسخ به ندای آیت الله سیستانی مرجعیت دینی اعلی در نجف اشرف مبنی بر دفاع از عراق و اماکن مقدسه و همچنین پشتیبانی از ارتش در جنگ با گروههای تکفیری به استان کربلا می‌آیند.

شهروندان پس از ورود به استان کربلا در حرمین مطهر حسینی و عباسی با امام حسین و حضرت عباس (علیهم السلام) عهد می‌بندند تا در مقابل گروهکهای تکفیری از عراق و مراقد مقدسه دفاع کنند.

لازم بذکر است؛ حجت الاسلام والمسلمین شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده آیت الله العظمی سیستانی و امام جمعه کربلا در خطبه نماز جمعه هفته گذشته با بیان اینکه عراق و ملت این کشور چالشی بزرک را پیش رو دارند، گفت: همانگونه که تروریستها گفته اند آنها فقط به استانهای نینوی و صلاح الدین اکتفا نکرده و تمامی شهرهای کشور بویژه بغداد و کربلای معلی و نجف اشرف را هدف قرار خواهند داد. آنها تمامی ملت عراق را در تمامی شهرها مورد هدف قرار خواهند داد.

  • ۹۳/۰۳/۳۰
  • خادم السیدة زینب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی