مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

موضوعات

سید عمار حکیم با مقتدی صدر دیدار کرد / حمله خمپاره ای به حرم امامین عسکریین

سید عمار حکیم با مقتدی صدر دیدار کرد / حمله خمپاره ای به حرم امامین عسکریین

دفتر رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد در دیدار حکیم با مقتدی صدر در دفترش در نجف به بررسی اوضاع امنیتی و سیاسی عراق پرداخته شد.

 رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق در دیدار با رهبر جریان صدر بر اهمیت رویارویی با بحران کنونی از طریق حفظ وحدت ملی بیشتر تاکید کرد.

 دفتر عمار حکیم رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد در دیدار حکیم با مقتدی صدر رهبر جریان صدر در دفترش در نجف به بررسی اوضاع امنیتی و سیاسی عراق پرداخته شد.

 حکیم در این دیدار بر اهمیت رویارویی با بحران کنونی عراق از طریق وحدت ملی تاکید کرد.

 

خبر دیگر اینکه یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین عراق چهارشنبه اعلام کرد بر اثر اصابت دو راکت نزدیک حرم امام هادی (ع) در سامرا 14 نفر زخمی شدند.

 به گزارش پایگاه اینترنتی سومریه نیوز از صلاح الدین، این منبع افزود: یک راکت کاتیوشا شامگاه چهارشنبه نزدیک حرم امام هادی(ع) در شهر سامراء (40 کیلومتری جنوب تکریت) اصابت کرد که بر اثر آن چهار نیروی پلیس فدرال و پنج نیروی گردان طلایی زخمی شدند.

 وی افزود: یک راکت دیگر نیز در منطقه البونیسان در یک کیلومتری حرم امام هادی(ع) اصابت کرد که بر اثر آن پنج غیرنظامی از جمله یک زن و کودک زخمی شدند.

این منبع که خواست نامش فاش نشود افزود: نیروهای امنیتی عملیات جستجوی عاملان این دو حمله را آغاز کرده اند و خودروهای امداد نیز مجروحان را به بیمارستان منتقل کردند.

  • ۹۳/۰۳/۲۹
  • خادم السیدة زینب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی