مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

موضوعات

موقعیت تکفیری‌های داعش در عراق و سوریه + عکس

موقعیت تکفیری‌های داعش در عراق و سوریه + عکس

تروریست‌های داعش فاصله چندانی با دو شهر مذهبی کربلا و نجف و مرقد مطهر امامین عسکریین علیهما السلام در سامرا ندارند. در سوریه نیز تروریست‌ها بیشتر در مناطق شمالی حضور دارند.

 منابع امنیتی با اشاره به تحرکات اخیر تروریست‌های داعش در برخی نقاط سوریه و عراق نقشه مناطق تمرکز تروریست‌های تکفیری در این دو کشور را منتشر کرده اند.

 گروه تروریستی داعش اخیرا تحرکات خود را به مناطقی در داخل عراق گسترش داد که در آن توطئه برخی شخصیتهای سیاسی عراقی نیز دیده می شود.

 منابع امنیتی اخیرا تصویری از مناطق تمرکز داعش در سوریه و عراق منتشر کرده اند:

 در این نقشه حضور تروریست‌های داعش با دایره های قرمز پررنگ علامت گذاری شده است و حضور آنها در برخی مناطق نزدیک پایتخت عراق (بغداد) ، موصل، کرکوک و استان صلاح الدین (نزدیک الرمادی) کاملا قابل مشاهده است.

 بر این اساس، تروریست‌های داعش فاصله چندانی با دو شهر مذهبی کربلا و نجف و مرقد مطهر امامین عسکریین علیهما السلام در سامرا ندارند. در سوریه نیز تروریست‌ها بیشتر در مناطق شمالی (برخی مناطق استانهای حلب، دیرالزور) حضور دارند.

 نکته مهم دیگر حضور نیروهای داعش در مناطق مرزی استان حلب است که فاصله چندانی با برخی شهرهای داخل ترکیه از جمله قاضی انته و دیاربکر ندارند.

 

  • ۹۳/۰۳/۲۸
  • خادم السیدة زینب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی