مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

موضوعات

اعزام نخستین گروه برای بازسازی حرم حضرت زینب (س)

اعزام نخستین گروه برای بازسازی حرم حضرت زینب (س)

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان با بیان اینکه مصلای حرم مطهر حضرت زینب(س) بر اثر حملات خمپاره ای تروریست ها آسیب جدی دیده است افزود: برای بازسازی این مصلا هفت میلیارد ریال نیاز است.

 حجت الاسلام سیدمحمود موسوی رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان از اعزام نخستین گروه 20 نفره فنی، مهندسی از سوی این ستاد به منظور مشارکت در بازسازی مصلای حرم مطهر و نورانی حضرت زینب(س) در دمشق پایتخت سوریه خبر داد.

 موسوی گفت: این ستاد به تازگی متولی بازسازی حرم مطهر حضرت زینب(س)، حرم حضرت رقیه(س) و حرم حضرت سکینه(س) که بر اثر حملات تروریست های تکفیری آسیب دیده، شده است.

 وی افزود: بیش از سه میلیارد ریال امکانات فنی و تجهیزاتی اهدایی مردم ولایت مدار خوزستان همراه این کاروان به سوریه ارسال شده است.

 حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه مصلای حرم مطهر حضرت زینب(س) بر اثر حملات خمپاره ای تروریست ها آسیب جدی دیده است افزود: برای بازسازی این مصلا هفت میلیارد ریال نیاز است که ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان از محل کمک های مردمی هزینه این پروژه را تامین خواهد کرد.

 رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان در ادامه از تدارک این ستاد برای تهیه و ارسال یک دستگاه تصفیه آب آشامیدنی به حرم مطهر حضرت زینب(س) خبر داد.

 ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان علاوه بر پروژه بازسازی حرم های مطهر در سوریه ، متولی بازسازی ایوان حرم علوی و ساخت پنج در حرم امامین عسکریین(ع) می‌باشد و در پروژه بزرگ صحن حضرت فاطمه(س) در نجف اشرف نیز مشارکت دارد.

 این ستاد تاکنون برای اجرای این پروژه ها هیچ اعتبار دولتی دریافت نکرده و نمی کند و همه هزینه های پروژه ها از محل جمع آوری کمک های مردمی تامین می شود.

 ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان در همه شهرهای استان خوزستان ستاد فرعی دایر کرده است که در این ارتباط ستاد شهرستان امیدیه به نسبت جمعیت منطقه بیشترین حجم جمع آوری و جذب کمک های مردمی را داشته است.

  • ۹۳/۰۳/۲۶
  • خادم السیدة زینب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی