مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

موضوعات

رژه داوطلبان جهاد کفایی در مقابل حرم امامین کاظمین (ع) + عکس

رژه داوطلبان جهاد کفایی در مقابل حرم امامین کاظمین (ع) + عکس

صدها تن از مردم بغداد و کاظمین امروز در پاسخ به دعوت مرجعیت دینی برای پیوستن داوطلبانه به دستگاه‌های امنیتی تجمع کردند و شعارهای وفاداری به میهن و مرجعیت سردادند.

 گروه‌های کثیری از مردم بغداد و کاظمین در پاسخ به دعوت مراجع دینی برای پیوستن به ارتش عراق از مقابل حرم مطهر امام موسی کاظم و امام جواد (علیهماالسلام) تظاهرات برگزار و آمادگی خود را برای نبرد با تروریست‌های داعش اعلام کردند.

 صدها تن از مردم بغداد و کاظمین امروز در پاسخ به دعوت مرجعیت دینی برای پیوستن داوطلبانه به دستگاه‌های امنیتی تجمع کردند و شعارهای وفاداری به میهن و مرجعیت سردادند و آمادگی خود را برای فداکاری در حمایت از خاک کشورشان و اماکن مقدس و مبارزه با گروههای جنایتکار داعش اعلام کردند.

 فتوای مرجعیت عراق در زمینه مبارزه با تروریست‌های مسلح گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شام (داعش) با استقبال گسترده مردم عراق مواجه شده است.

 فتوایی که آیت الله سید علی سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان عراق در زمینه جهاد با گروه مسلح داعش صادر کرد باعث شد دولت عراق از عقب نشینی نیروهای ارتش این کشور از سه استان این کشور جلوگیری کند.

 

 

 

  • ۹۳/۰۳/۲۶
  • خادم السیدة زینب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی