مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

موضوعات

چهره متفاوت نیروهای ویژه ارتش عراق + عکس

چهره متفاوت نیروهای ویژه ارتش عراق + عکس

نیروهای گردان طلایی به فرماندهی سرلشکر فاضل البرواری که یک گروه چریکی و زبده در عملیات نظامی است در عملیات آزادسازی شهرهای موصل و تکریت با چهره‌ای متفاوت ظاهر شده است.

 نیروهای ویژه ارتش عراق - SWAT - و به‌خصوص نیروهای گردان طلایی طی در نبرد با قشون کشی تروریست‌های تفکیری داعش به داخل عراق ضربات سنگینی به آنان وارد کرده‌اند.

 نیروهای گردان طلایی به فرماندهی سرلشکر فاضل البرواری که یک گروه چریکی و زبده در عملیات نظامی است در عملیات آزادسازی شهرهای موصل و تکریت با چهره‌ای متفاوت ظاهر شده و برای ایجاد رعب و وحشت در مقابله با تروریست‌های داعش از ماسک جمجمه استفاده می‌کنند.

 این نخستین بار است که گردان طلایی از این ابتکار در عملیات نظامی استفاده می‌کند و نیروهای ویژه ارتش عراق اعلام کرده‌اند که استفاده از این ماسک به ویژه در شب موجب هراس نیروهای دشمن می‌شود.

 نیروهای ویژه ارتش عراق منطقه بیجی در شهر تکریت را پاکسازی کرده‌اند و درگیری‌های سنگین با تروریست‌های داعش ددر استان‌های صلاح‌الدین، نینوی، الانبار و ذی‌قار در جریان است.

 همچنین سرلشکر ابو الولید فرمانده تیپ نظامی موسوم به "گرگ‌ها" از طرف نوری المالکی نخست وزیر عراق مأموریت یافته است موصل را پس بگیرد.

 

  • ۹۳/۰۳/۲۳
  • خادم السیدة زینب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی