مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

موضوعات

جبهه النصره حزب‌الله را تهدید کرد!

جبهه النصره حزب‌الله را تهدید کرد!

جبهه النصره حزب‌الله را تهدید کرد!

 یکی از فرماندهان ارشد جبهه تروریستی "النصره" ملقب به "ابو رائد" که هم‌اکنون در پایگاه نظامی منطقه "القلمون" سوریه به سر می‌برد، اعلام کرد: بزرگراه بین‌المللی حمص-دمشق در تیررس حملات جبهه النصرة قرار دارد و ما هر زمان که بخواهیم می‌توانیم رفت و آمد در این منطقه را متوقف کنیم.

وی هم‌چنین حزب‌الله لبنان را به حمله تهدید کرده و مدعی شد: پشت کوه‌های القلمون مرزهای لبنان است و اگر بخواهیم حمله می‌کنیم.

این عضو جبهه النصره در ادامه گفت: اگر جنگی دربگیرد، فجایع غیرقابل پیش‌بینی رخ خواهد داد و اگر ما را مجبور کنند وارد خاک لبنان خواهیم شد تا با حزب‌الله بجنگیم اما گمان نمی‌کنم که آنها وارد این ماجراجویی شوند.

وی هم‌چنین با بیان اینکه منطقه القلمون مانند مناطق دیگر نیست و اتفاقی که در جنگ‌ها و درگیری‌های پیشین افتاد در آن نخواهد افتاد، مدعی شد در درگیری‌های منطقه "القصیر" حزب‌الله لبنان با کمک ارتش سوریه و صرف هزینه‌های زیاد توانست موفق شود.

  • ۹۲/۰۸/۲۹
  • خادم السیدة زینب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی