مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

مدافعان حرم

مدافعان حرم السیدة زینب س

موضوعات

آزادسازی حرم مطهر حضرت سکینه(س)


آزادسازی حرم مطهر حضرت سکینه(س)/ طبقه پایین حرم تخریب شده است

 ارتش سوریه روز گذشته تروریست‌هایی  را که طی ماه‌ها این حرم مطهر حضرت سکینه(س) را به عنوان سنگر خود استفاده می‌کردند، از این مکان بیرون رانده و حرم مطهر را پاکسازی کردند.

عناصر مسلح با ورود به مرقد مطهر حضرت سکینه(س) خسارتهای بسیاری را به این مکان مقدس وارد کرده و آن را به پایگاه خود تبدیل کرده بودند.

نیروهای ارتش سوریه پس از عبور از تونلها و کانالهای ایجاد شده در منازل، عناصر مسلح را دور زده و آنها را درون مرقد مطهر غافلگیر کردند. عناصر مسلح نیز پس از فرار به خارج از این مکان مقدس با نیروهای ارتش سوریه روبرو شدند.

منابع خبری گزارش دادند که طبقه پایینی مرقد مطهر حضرت سکینه(س) به دست گروه‌های مسلح تخریب شده و خسارتهای بسیاری به محتویات آن وارد شده است. در این مکان مقدس بمبهای منفجر نشده باقی مانده است. عناصر مسلح برای کند کردن پیشروی نیروهای ارتش سوریه این بمبها را به سوی آنان پرتاب می کردند. به همین دلیل خسارتهای بسیاری به ساختمان این مکان مقدس وارد شد.

  • ۹۲/۱۰/۲۲

مدافعان حرم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی